Niki Lauda oceněn firmou Brembo během Grand Prix F1 v Itálii

, 9. září 2013, 17:40

Legendární rakouský závodník a trojnásobný mistr světa F1 Niki Lauda získal cenu „Bernie Ecclestone Award 2013“. U příležitosti Grand Prix F1 v Itálie na Monze jej předal Alberto Bombassei, předseda představenstva firmy Brembo a Bernie Ecclestone, předseda Formula One Management Limited (FOM ).

Zvláštní ocenění  Formula One braking system získal za mimořádný přínos tomuto sportu.

Niki Lauda: 3x mistr světa v letech 1975, 1977 a 1984, 177 závodů, 25 vítězství, 54x na pódiu, 24 pole positions. Po odchodu do důchodu v roli konzultanta týmů, televizní komentátor, spisovatel a novinář motorsportu a nyní jako non-executive Chairman Mercedes AMG Petronas F1.

V září 2013 bude do kin uveden film RUSH (český název Rivalové).



O sedmdesátých letech minulého století se mluví jako o zlaté éře Formule 1. Právě do tohoto období zasazuje Ron Howard svůj nový snímek Rivalové. Sleduje v něm skutečný příběh dvou brilantních řidičů a odvěkých rivalů Nikiho Laudy a Jamese Hunta, a to jak v jejich profesním, tak v osobním životě. Lauda se vzpamatovává z téměř smrtelné nehody a vrací se zpět do hry, aby si to s britským playboyem rozdal v honbě za titulem světového šampióna. (oficiální text distributora)

Související články

Bridgestone a její značka Firestone vytvořily tým s Turbem od DreamWorks Animation (+video)
Bridgestone a její značka Firestone vytvořily tým s Turbem od DreamWorks Animation (+video)

Společnost Bridgestone Americas Tire Operations (Bridgestone Americas) oznámila počátkem března roku 2013 mnohostrannou propagační kampaň a soutěž na podporu nejnovější 3D komedie DreamWorks Animation, Turbo, o obyčejném hlemýžďovi zahradním, který sní o tom, že soutěží v Indy 500. Spojení mezi kultovní značkou Bridgestone Firestone a společností DreamWorks Animation známou pro její populární filmy Shrek, Kung […]

BREMBO má na Facebooku 500.000 fanoušků
BREMBO má na Facebooku 500.000 fanoušků

Brembo dosáhlo na Facebooku mimořádného úspěchu a má nyní již 500.000 fanoušků. Je to pozoruhodný úspěch pro výrobce automobilových součástek. Tento úspěch je výsledkem pokračující digitální komunikační kampaně s uživateli sociálních sítí, která začala se startem první fan stránky Brembo v roce 2011. Brembo Group se podařilo nejen shromáždit značnou fanouškovskou základnu, ale také se […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!