ZF Aftermarket transformuje svůj webový portál na nástroj nezbytný pro práci v autoservisech

, 22. března 2021, 14:00

Zcela přetvořený portál ZF Aftermarket přichází s celou řadou nových funkcí. Web aftermarket.zf.com v nové verzi je platformou pro kontakt se všemi účastníky trhu: od autoservisů až po velkoobchody a síť autorizovaných servisních partnerů ZF. Po přihlášení je pro ně k dispozici vyhrazená partnerská zóna, kde získají přístup k databázi technických informací a dalším užitečným službám.

ZF Aftermarket webový portál

Aktuální technické informace jsou základem práce všech účastníků trhu s autodíly. Používáním papírových katalogů a tištěných montážních pokynů nejenže ztrácíme drahocenný čas, ale také se vystavujeme nebezpečí, že pracujeme se zastaralými informacemi, čímž riskujeme objednání nesprávných dílů. Právě proto ZF na jednom místě nabízí prodejcům náhradních dílů, zaměstnancům servisů a všem ostatním přístup k informacím, které potřebují ke své každodenní práci.

Portál Aftermarket byl zmodernizován tak, aby byl pro uživatele co nejpřívětivější, a zároveň je vylepšený o nové funkce. Mimochodem, některé z nových funkcí jsou k dispozici všem návštěvníkům webových stránek, avšak pouze registrovaní uživatelé mohou plně využívat informace shromážděné na webu. Po registraci na portálu Aftermarket získávají uživatelé přístup do personalizované partnerské oblasti vybavené integrovanou komunikační platformou pro výměnu odborných znalostí, dat a informací.

Partneři servisního konceptu ZF [pro]Tech mohou těžit z plného přístupu do platformy a přímé podpory: mohou si prohlédnout montážní pokyny, dostávat oznámení o servisních kampaních a dílech stažených z trhu – všech výrobců automobilů, nejen produktů ZF. To jsou nezbytné informace pro nezávislé autoservisy nabízející kontrolu a údržbu v souladu s pokyny výrobců vozidel, čímž dodrží podmínky pro zachování záruky.

ZF Aftermarket webový portál

V sekci „Technické informace“ uživatel najde montážní videa, zajímavá fakta o změnách materiálů při výrobě nebo provedení dané součástky, technickou podporu pro montáž a demontáž dílů, informace o produktech (například bezpečnostní listy a charakteristiky, typy maziv), profesionální pomoc při diagnostice vozidel, tipy, jak zabránit poškození dílů a mnoho dalšího. Tyto informace jsou k dispozici po bezplatné registraci.

Díky řadě funkcí doplňující databázi technických znalostí je portál Aftermarket komplexním informačním nástrojem zahrnujícím všechny aspekty fungování autoservisu. Můžeme zde nalézt:

  • možnost registrace do věrnostního programu ZF [pro]Points,
  • možnost přihlásit se do servisního konceptu ZF [pro]Tech a účastnit se technický školení,
  • vyhledávač distributorů dílů a servisních partnerů v dané oblasti,
  • newsletter, blog a další informační zdroje.

Nový katalog s funkčním vyhledávačem

Nový inteligentní online katalog je k dispozici všem uživatelům. Umožňuje snadné vyhledávání podle referenčního čísla dílu, typu vozidla nebo VIN. V novém online katalogu nenajdete pouze hledaný díl, ale také číslo EAN, číslo OE dílu a další srovnávací čísla, můžete si prohlédnout fotografie produktů a zjistit, do kterých dalších vozidel lze náhradní díl instalovat. V případě potřeby obsahuje katalog také informace o speciálních nástrojích potřebných pro montáž. Kromě toho si po přihlášení na portál můžete stáhnout instalační pokyny pro všechny náhradní díly ZF: Lemförder, Sachs a TRW a servisní kampaně od výrobců vozidel. Uživatel má také k dispozici historii vyhledávání dílů i vozidel.

ZF Aftermarket webový portál

Platforma výměny informací pro všechny uživatele trhu s autodíly

Nová verze portálu ZF Aftermarket není komunikačním nástrojem určeným pouze pro autoservisy, ale rovněž nabízí každé skupině uživatelů přístup k osobním informacím a funkcím.

Pobočky ZF, servisní partneři patřící do skupiny ZF nebo partnerské dílny po celém světě se specializací na opravy a repasování produktů ZF – ti všichni mohou také využít portál k získání potřebných informací.

Portál je přizpůsoben požadavkům všech digitálních zařízení a lze jej pohodlně používat jak z počítače, tak ze smartphonu. Kromě toho každý uživatel získá přístup k personalizovanému zákaznickému panelu přizpůsobenému statusu partnera: s informacemi na míru a zvýrazněnými moduly přizpůsobenými individuálním potřebám.

Díky optimalizaci webových stránek určených pro aftermarket vytvořila ZF komplexní digitální platformu nezbytnou pro každodenní práci v autoopravárenství, určenou nejen pro partnery servisního konceptu ZF [pro]Tech, ale pro všechny uživatele na automobilového trhu.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!