KYB nabízí svým zákazníkům podporu při komunikaci na sociálních sítích

7. dubna 2022, 11:45

Společnost KYB Europe vytvořila dvě sady bezplatných digitálních balíčků pro sociální média. Jeden pro distributory a jednu pro autoservisy. Jsou to již hotové příspěvky, jenž mohou KYB zákazníci, používající sociální média, využít ke vzdělávání svých vlastních zákazníků o důležitosti komponent závěsu kola.

Vizuály jsou doplněny navrhovaným textem pro příspěvky a také přehledem toho, jak mohou sociální média pomoci obchodní komunikaci. Sloupky pro distributora jsou zaměřeny na dílnu, zatímco sloupky pro dílny jsou zaměřeny na motoristu.

Marketingový manažer KYB Europe, Jordan Day, vysvětluje: „Naše nové digitální balíčky pro sociální média jsou nejnovější v naší rostoucí řadě podpůrných nástrojů pro naše zákazníky. Víme, že mnoho distributorů a dílen velmi efektivně využívá sociální média ke komunikaci se svými relevantními zákaznickými základnami; doufáme, že jim tyto digitální balíčky pomohou poradit zákazníkům, proč je tak důležité vyměnit komponenty zavěšení po 80.000 km“.

Distributoři, kteří mají zájem o užívání těchto balíčků, by měli kontaktovat svého místního obchodního zástupce KYB nebo kancelář KYB, kde nakupují. Autoservisy, které mají zájem, by se měly obrátit na oficiálního distributora KYB, od kterého nakupují.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!