Novinky firmy SKF – 09/2016

, 21. září 2016, 13:31

Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost.

VKDA 35338 T – SKF je exklusivním dodavatelem pro populární vozy PSA

PSA začala pracovat s novou platformou EMP2 s nižší vahou a emisemi, která by měla pokrývat 50% jejich celkové produkce vozů. Mezi první vozy využívající tuto platformu patří nový Citroën C4 Picasso II, Peugeot 308 II. Plánují se další modely (např. C5, Partner) na stejnou platformu a tím pádem i stejné díly tlumení. SKF pro tuto platformu nabízí kompletní sadu VKDA 35338 T.

VKBD 1013 – doporučení k montáži

VKBD 1013 je sada kolového ložiska předlisovaného v brzdovém kotouči. Používá se pro vozy Renault Trafic II, Opel Vivaro a Nissan Primastar.

Nejprve demontujte starý brzdový disk, matici a víčko. Staré víčko ani matici už nikdy nepoužívejte!

Očistěte čep na nápravě. Pro prevenci koroze doporučujeme ošetřit čep protikorozní pastou (nejlépe SKF LGAF 3E/0.5)


Při montáži ložiska a brzdového kotouče aplikujte tlak POUZE na vnitřní kroužek ložiska!

     
Součástí sady VKBD 1013 je i nová kolová matice, kterou musíte povinně vyměnit. Utahovací moment matice je 175 Nm. 

Související články

Novinky firmy SKF – 08/2016
Novinky firmy SKF – 08/2016

Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. Univerzální manžeta VKJP 01001 pro homokinetické klouby Velmi oblíbená univerzální manžeta má vylepšený design. Tato manžeta je […]

Novinky firmy SKF – 07/2016
Novinky firmy SKF – 07/2016

Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. VKMA 04225 a VKMA 04226 Rozdíly v sadách rozvodového řemene pro motory Ford C-Max, Ecosport, Fiesta, Focus, […]

SKF radí: Vodní čerpadla vs. tmel
SKF radí: Vodní čerpadla vs. tmel

Mnoho závad na vodním čerpadle je přímo způsobeno špatnou montáží. Aplikace těsnícího tmelu je klíčovým faktorem správné funkce a životnosti vodního čerpadla. V této technické informaci je uveden postup pro správnou montáž. Použití těsnícího tmelu: Základní doporučení SKF při výměně vodního čerpadla a údržbě chladícího systému. 1- Před montáží počkat na vychladnutí motoru na pokojovou […]

Novinky firmy SKF – 06/2016
Novinky firmy SKF – 06/2016

Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. V tomto díle prezentuje tři technické informace. VKML 85000 – výměna rozvodového řetězu Tato informace se týká […]

Novinky firmy SKF – 11/2016
Novinky firmy SKF – 11/2016

Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. Vylepšení sady vodní pumpy VKPC 81407 Jedná se o pumpu pro oblíbené vozy skupiny VAG – Altea, […]

Novinky firmy SKF – 01/2017
Novinky firmy SKF – 01/2017

Prostřednictvím tohoto článku Vás SKF v pravidelné měsíční komunikaci informuje o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!