Delphi rozšiřuje portfolio zavedením klíčově důležitých skupin výrobků

20. září 2010, 0:00

Delphi se svými zkušenostmi a odbornými znalostmi, které získal, jako klíčový dodavatel technologií pro velký počet světových výrobců automobilů v roce 2010 urychlí uvedení víc než 600 druhů náhradních dílů na trh s náhradními díly, které výrobky vyhovují předpisům pro originální díly.

Přes 100 let Delphi je dodavatelem inovativní technologie pro výrobce automobilů. Dnes Delphi celosvětově pomáhá výrobcům automobilů při dalším vývoji bezpečnosti jízdy, komfortu a pohodlí, účinnějšímu využití paliva a zvýšení výkonu, přitom stále má na zřetel svět kolem nás, kde žijeme. Delphi na trh náhradních dílů rychle zavádí nové technologie, společně s rozšířeným dieselovým portfoliem, klimatizací, brzdovým systémem, tlumičem pružení, systémem řízení a zavěšení, dále díly auto elektroniky, které všechny byli vyprojektováni a jsou vyráběny, abychom vyhověli přesně předpisům pro montáž do vozidel jako originální díly.

Delphi je firma vyrábějící díly motorových vozidel, jehož výrobky jsou nepostradatelné”- vysvětlila Lucia Moretti, místopředsedkyně Delphi Product and Service Solutions Global Independent Aftermarket. „ Zkušenosti ze 100 let výroby, smlouvy uzavřené s největšími výrobci automobilů a naše místo na čele automobilového průmyslu dávají značnou pomoc pro naše opravny a kupující, k poskytování služeb a náhradních dílů na nejvyšší úrovni, v souladu s předpisy výrobců motorových vozidel.” Místopředsedkyně Moretti zdůraznila, že Delphi přísně aplikuje technologickou úroveň podle předpisů výrobců i u novinkách vystavených na výstavě Automechanika ve Frankfurtu. „Při vývoji nových automobilových výrobků, produktové inženýři musí dodržet postup analýzy zaměřený na všechny detaily a přesvědčit se o tom, že nový produkt odpovídá předpisům pro originální díly Delphi.”

Přísné testování výrobků
Inženýři Delphi provádí dimenzionální analýzu, k přesvědčení se o geometrické shodnosti a porovnatelnosti náhradních dílů s originálními díly, včetně přísné analýzy chemického složení a mechanických vlastností. V průběhu výroby provádí další zkoušky výrobků, mimo jiné kontrolu rozměrů a materiálu, kontrolu trhlin a koroze.

„Nezávisle od toho, jestli výrobek byl vyvinut jako originální nebo náhradní díl, každý výrobek Delphi musí vyhovět celému systému technických požadavků firmy.” dodal Noureddine Saidi, ředitel Delphi Product & Service Solutions Europe, Middle-East and Africa Engineering & Quality. „Všechny náhradní díly prochází stejnou vývojovou cestou, jako díly vyrobené jako originální pro výrobce automobilů, mimo jiné procesem Kontroly Výroby Dílů (PPV), procesem Povolování Výroby Dílu (PPAP).”

Cílem procesu Kontroly Výroby Dílů (PPV) je potvrzení toho, že vyrobený díl se shoduje s vyprojektovaným prototypem, zatím co proces Povolování Výroby Dílu (PPAP) zajistí, že všechny kusy vyhovují všem předpisům, určeným podle technických vzorů. Dále všechny pobočky/závody vyrábějící díly Delphi musí splnit všechny výrobně-technologické předpisy, včetně předpisů vztahujícím na výkon, hlučnost a testy životnosti.

„Oproti některým konkurenčním výrobcům, kteří vyrábějí náhradní díly, Delphi disponuje časovým plánem na testy životnosti a ověřování výrobků, v zájmu zajištění výborné funkce všech výrobků Delphi zabudované do motorových vozidel i v nejkrajnějších situacích na kterémkoliv místě ve světě”. – dodal Saidi.

Vstřikování nafty Common Rail
„V současnosti 50% vozidel na automobilovém trhu západní Evropy je vybaven vznětovým motorem”. – řekl Mike Rayne, místopředseda Delphi Product & Service Solutions, Diesel. „Ohledem Západní Evropy to je klíčově důležité hledisko růstu, který má podporný vliv i na podobné tendence, tj. nárůst počtu vozidel se vznětovými motory i ve Střední a Východní Evropě.”

Delphi i nadále potvrzuje svoje nové smlouvy v tomto sektoru, na palivové systémy Common Rail, zabudované do nových vozidel. Přednedávnem Delphi oznámil dodávku systému Multec Diesel Common Rail, pro Volkswagen Polo BlueMotion, vybaveno 3 válcovým motorem o objemu 1,2 litrů, který automobil se stal Automobilem Roku 2010. Nejnovější vývoj magnetického vstřikovače Delphi a vývoj čerpadel Delphi přispívá k tomu, že Volkswagen Polo BlueMotion má spotřebu paliva 3,3l/100km (71mpg) a produkci CO2 87g/km , bez obětování výkonových parametrů motorového vozidla. Jako důkaz odhodlanosti o tyto výrobky Delphi uvádí na trh svůj program náhradních dílů magnetického injektoru diesel Common Rail, a další generaci naftového čerpadla DFP6, které je zabudováno do nového Pola.

Kromě toho Delphi nastartoval servisní program čerpadla Common Rail DFP3, které používají motory Mercedes Benz OM646, PSA DW10B a Kia KJ, tento program zastřešuje vozový park o počtu 1,5 milionů vozidel. Komplexní program obsahuje manuály, návody, technické informace a speciální nářadí k dílům zabudovaným do těchto vozidel. Tak je umožněno pro členy servisní sítě Delphi provádět konkurenceschopné a finančně efektivní servisní řešení.

Naftové filtry
Naftové filtry Delphi, jako díly namontované při výrobě používají v nejznámějších osobních a užitkových automobilech světa, k nim patří Ford, Renault, Jaguar, Peugeot, Citroën, Mercedes, Kia, Ssangyong a Hyundai. Rozsáhle portfolio OE naftových filtrů se teď rozšíří o další filtry pro 29 oblíbených automobilů se vznětovými motory vybavené systémem Common Rail. Nová nabídka znamená pokrytí pro dalších 10 milionů vozidel značek Fiat, Opel, Renault, VW, Seat, Audi a Honda.

Dieselová technologie pro těžká vozidla
Delphi, jako vedoucí představitel trhu ve vývoji, výrobě a inovaci vstřikovacích systémů pro střední a vysoké výkony, má zabudované své systémy přímo u výrobců těchto vozidel v počtu několik milión kusů. Výrobky Delphi lze najít v motorech výrobců Volvo, Renault, Hyundai, DAF a JCB. Delphi má snahu podporovat tuto technologii i na trhu náhradních dílů, tak průběžně rozšiřuje kapacity svých služeb zavedením nových servisních programů. Nejnovější servisní program je program E3 Electronic Unit Injectors.

Od roku 2005, když Delphi vstoupil do tohoto segmentu trhu, do motorů Renault, Mack a Nissan namontovali 6 milión kusů vstřikovačů E3. To všechno poskytuje velké možnosti pro značkový servisní síť Delphi, při poskytování služeb po uplynutí záruky v počtu přes 1,5 mil. vstřikovačů.

V tomto segmentu Delphi využívá své odborné znalosti a zkušenosti, k zavedení širokého výběru výrobků na trh vysokovýkonných naftových filtrů. Naftové filtry Delphi namontované do nejpopulárnějších značek těžkých vozidel, jako Mercedes, Iveco, Renault, DAF, Scania a Volvo zajistí odlučování vody z nafty a odstranění pevných částic až do rozměru 10 mikronů se 100 procentní účinností.
Delphi má pevnou pozici jako vedoucí výrobce na trhu s vysoko výkonnými vstřikovacími systémy nafty”- tvrdí Philippe Densos, ředitel Delphi Product & Service Solutions, Diesel, Global Marketing. „ Vzhledem na značný celosvětový vozový park je to pro Delphi strategicky důležitý trh. Našim cílem je zavádění nových technologií při udržení naši pozici na čele tohoto sektoru”.

Automobilová elektronika
Delphi svoji pozici upevňuje zavedením 9 nových měřičů hmotnosti vzduchu (snímač MAF) a 2 EGR ventilů, jako jediný z výrobců, kteří nabízejí úplné servisní řešení pro motorové vozidlo – řízení palivového systému, zapalování a emisní systém, kyslíkové sondy a palivová čerpadla.

Projektování těchto snímačů a ventilů proběhlo podle předpisů výrobců – a jak roste komplexnost elektronických systémů motorových vozidel, tyto díly účinně budou pomáhat v práci opravářů v servisech. 9 snímačů MAF bylo vyprojektováno výslovně s respektováním ekologických předpisů – opraváři plastový kryt originálního senzoru mohou používat dál, vymění se jenom snímač. Poruchy měřičů hmotnosti vzduchu v 98 % zapříčiní vadný senzor. Navíc tyto díly jsou značně zracionalizovány, umožní tolik možností použití, jak 20 dílů, dodávané přímou konkurencí. Z 10 milionů evropských vozidel, používající tyto díly, 3,6 mil. vozidel pochází od tradičních německých výrobců – VW, BMW a Mercedes.

EGR ventily lze používat v populárních motorech PSA DW10B. Delphi je v současnosti jediným reprezentantem trhu, kdo nabízí náhradní EGR ventily plně nahrazující originální ventily v motorech PSA DW10B. Tyto nové ventily jsou zastoupeny v autoparku o počtu 2,5 mil., v tak významných značkách jako Peugeot, Citroën, Ford, Volvo a Fiat.

Podvozek: „První na trhu”
Plné odhodlání Delphi dokazuje, že pro personál servisů dodá nové výrobky „poprvé na trh”: 540 druhů díly podvozků, z toho 65 druhů brzdové obložení, 103 druhů brzdové kotouče, 105 druhů brzdových hadic, 70 druhů brzdových třmenů, 200 položek dílů do převodovek řízení, dále plánuje zavedení dalších 300 položek do konce roku 2010. Možnost nákupu těchto dílů znamená další práci pro nezávislé opravny, v krátké době po zavedení nových vozidel na trh.

Brzdový systém
Brzdové kotouče a brzdové obložení patří i nadále do klíčového segmentu Delphi. Výroba brzdového obložení a brzdových kotoučů přesně podle předpisů a přísných norem výrobců jsou garancí toho, že tyto díly mají přesně ty parametry jako originální díly vozidel z Evropy, Německa a Asie. Nabídkou brzdového obložení a kotoučů Delphi je jedinečná, pokrývá 98,5 % evropského vozového parku.

„Nezávislé testy a zkoušky dokazují, že naše brzdové obložení jsou rovnocenné jak po výkonové i po estetické stránce s obložením namontovaném při výrobě.” prohlásil Ian Voce, místopředseda Delphi Product & Service Solutions, Independent Aftermarket, global marketing. „Opravny, které vyberou výrobky Delphi, mohou být klidný, že dostanou kvalitní výrobek s dlouhou životností, s čím budou spokojeny i zákazníci, znamenají bezpečnost pro cestující i ostatní účastníky provozu na silnicích.”
„Našim cílem je, že po uvedení nového vozidla na trh, po 6 měsících dodávame brzdové obložení a brzdové kotouče pro tyto vozidla”
– řekl Voce. „Naše okamžitá odpověď na pohyb trhu znamená to, že servisy mohou mít doplňkové příjmy z opravy nových vozidel.”

Snímače ABS
Delphi též oznámil, že svoje portfolio brzdových systémů rozšíří o snímače ABS, pokrývající 42 milionů vozidel. „ Věříme, že požadavky trhu se budou zvyšovat o takové snímače, které vyhoví přísným kvalitativním požadavkům, jako snímače namontované při výrobě.” prohlásil místopředseda Moretti. „ Na trh uvedeme 37 druhů snímačů, které pokryjí trh nejpopulárnějších evropských vozidel, mezi nimi vozidla BMW X5, Ford Ka, Peugeot 307, VW Golf, a VW Passat. V průběhu 2010 a 2011 uvedeme ještě další typy snímačů.”

Snímače ABS jsou klíčovými součástkami protiblokovacích systémů. Snímač umístěn na hlavě kola snímá otáčky kola, řídící jednotka porovnává údaje jednotlivých snímačů. Jestliže vznikne rozdíl, co signalizuje zablokování kola, dojde k zásahu řídicího systému. Diagnostické zařízení Delphi přečtou vadné snímače, tak potvrzují spojení mezi tradičními a elektronickými částmi podvozků motorových vozidel. Na snímače ABS Delphi poskytuje garance 2 let. Úplná nabídka snímačů je k nahlédnutí v elektronickém katalogu Delphi „European Friction and Vehicle” /Evropské tření a vozidlo/.

Řízení a zavěšení
Delphi od vydání posledního katalogu počet dílů této kategorie rozšířil o dalších 380 položek dílů zavěšení a řízení. Tyto díly již jsou dostupná na trhu, k nalezení jsou v nejnovějším katalogu zavěšení a řízení Delphi pro rok 2010/2011. Katalog obsahuje úplný sortiment zavěšení a řízení Delphi: kulové klouby, výkyvná ramena, ložisková pouzdra, spojovací tyče a stabilizátory, řídicí páku a spojovací tyče, svislé čepy, obaly hřebenového řízení, dále populární opravní sady převodovek řízení v narůstajícím sortimentu. Poslední nabídka zvyšuje pokrytí autoparku Delphi přes 90 %, co potvrzuje vedoucí pozici Delphi na světových trzích s náhradními díly. Technická databáze TECDOC obsahuje všechny položky portfolia podvozku, kde Delphi disponuje dodavatelským osvědčením I. třídy – A Class.

Klimatizace
Současně s narůstající komplexitou klimatizačních zařízení, pozice Delphi na trhu, jako vedoucího rozvojára klimatizačních zařízení vestavěných výrobcem, iniciovala vývoj nového sortimentu výměníků, kompresorů a motorů ventilátorů. Počet položek klimatizačních dílů se rozšířil v současnosti o dalších 105 položek, tak nabízí portfolio výrobků kompletní klimatizace, které pokrývá 95 % evropského vozového parku.

Delphi je dodavatelem klimatizační technologie OE pro všechny významné výrobce – VW, GM/Opel/Daewoo, Renault/Nissan, PSA Peugeot Citroën, a Fiat. Pokrytí vozového parku díly klimatizace je následující: filtry uvnitř karoserie – 97 %, kompresory – 94 %, chladiče klimatizace – 94 %, kondenzátory/vysoušeče – 94 %. To všechno staví Delphi do pozice celosvětově největšího dodavatele klimatizačních zařízení.

CVC kompresor, výrobek Delphi, jako speciální technologie, umožnila získání významných kontraktů pro dodávku kompresorů zabudovaných při výrobě vozidel – pro 5 nejpopulárnějších evropských značek a typů: Volkswagen Golf, a Polo, Renault Megane/Scenic , Opel Astra a Corsa. Delphi tuto technologii zavede i na trh s náhradními díly.

Nové výrobky jsou dostupné v celé Evropě a jsou uvedeny v katalogu Delphi 2010 „Klimatizační zařízení”, který do dnešního dne obsahuje nejrozsáhlejší přehled výrobků.

 


 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!