MANN+HUMMEL: Silná značka – silný servis

15. listopadu 2010, 0:00

Rozsáhlý výrobní program filtrů v kvalitě originální výbavy a podporu silného servisu spojuje značka MANN-FILTER společnosti MANN+HUMMEL ve svém cíli „MANN-FILTER – Perfect parts. Perfect service.“ Podnik považuje vysokou kvalitu servisu a široké spektrum nezávislého obchodu s náhradními díly a servisní dílny za stejně důležité, jako jsou produkty samotné. Díky tomu se MANN-FILTER projevuje jako silná, kompetentní a sympatická značka.

Společnost například pomáhá svým zákazníkům podporou prodeje tak, aby sami získávali nové zákazníky, byli schopni si je udržet a tak dokázali zvyšovat svůj obrat. Pro prodejní akce poskytuje MANN-FILTER profesionální a zákazníkům na míru šitou prodejní asistenci, propagační materiály a školení o jednotlivých produktech. Vedle příruček, informací o výrobcích a vydávání materiálů k podpoře prodeje jsou velmi významné také kampaně.

Každý dobrý obchodní vztah žije i z osobního kontaktu – který značka MANN-FILTER poskytuje například svou péčí o klíčové zákazníky. Společnost podporuje obchod a dovozce přímo na místě. Specialisté MANN-FILTER se starají o to, aby měli obchodníci a servisní dílny zavčas informace o nových produktech, vhodných marketingových opatřeních a aby se jim dostalo odborného prodejního poradenství.

Customer Service Center MANN-FILTER poskytuje zákazníkům odborné, individuální a rychlé poradenství. Obratem zodpovídá dotazy k aktuálnímu katalogu, technickým detailům, dodacím lhůtám, stavu zakázek nebo propagačním materiálům. Nabídka je zaměřená na servisní dílny a obchod. Střediska Customer Service jsou zřízena v lokalitách po celém světě.

Užitečné služby poskytují také katalogy MANN-FILTER, které shrnují kompletní výrobní program. Uživatelé zde naleznou všechny důležité informace o výrobní značce MANN-FILTER jak na internetu na adrese www.mann-filter.de, tak i na CD-ROMu nebo v tištěné podobě v celkem 17 jazycích. Katalogový systém je jasně strukturovaný, aby dílny při své práci nalezly vhodný filtr rychle a jednoduše. Kdo chce být neustále informován o nových produktech, využívá průběžně aktualizovaný MANN-FILTER katalog online. Katalog na CD-ROMu takový přehled poskytuje dvakrát ročně – vždy s nejnovějšími doplňky. Katalog v tištěné podobě se vydává vždy na začátku roku.

Přes osobně zaměřený zákaznický portál se mohou zákazníci kdykoliv sami informovat, sledovat aktuální stav svých objednávek nebo kontrolovat dosažené obraty a disponibilitu jednotlivých produktů. Navíc tu zákazníci najdou informace o podpoře prodeje, kampaních, technických datech a dokonce i o školeních k jednotlivým produktům. Stahování obrazového materiálu přes zákaznický portál je možné kdykoliv.

Vedle toho poskytuje MANN-FILTER zákazníkům life-cycle-management svých produktů, aby bylo zřejmé, kde se jakýkoliv náhradní díl ve svém životním cyklu nachází a jaké potřeby lze do budoucna očekávat. Jako zvláštní servis má MANN-FILTER na skladě náhradní díly s minimálními odvolávkami po velmi dlouhou dobu.

MANN-FILTER má v nabídce více než 6 000 typů filtrů po celém světě. Portfolio produktů se neustále rozšiřuje o nové typy filtrů. V Evropě tato značka kryje potřebu pro více než 36 000 vozidel. To odpovídá více než 96 procentům západoevropského vozového parku. Dále MANN-FILTER disponuje rozsáhlou nabídkou i pro asijská vozidla: ve výrobním programu je kolem 500 typů filtrů pro více než 2 200 modelů vozidel.

Typickým charakteristickým znakem MANN-FILTER a velkou výhodou oproti konkurenci je téměř stoprocentní schopnost dodávek. Tým MANN-FILTER pracuje průběžně na zlepšování logistických procesů, aby zákazníci i nadále dostávali objednané zboží v termínu a spolehlivě – a to po celém světě.

MANN+HUMMEL disponuje jako špičková světová firma svými vlastními zdroji, například v oblasti výzkumu a vývoje, výroby, nákupu, logistiky a řízení kvality. To se odráží ve značce MANN-FILTER. Ta je synonymem prvotřídní kvality, inovace a spolehlivosti.

 

 

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!