“Učit se, učit se, učit se…” to je motto a také hlavní dějová linka nového, už čtvrtého nástěnného kalendáře společnosti APM Automotive. Na dvanácti stranách se tradičně představuje tucet významných dodavatelů autodílů, forma jejich prezentace je ale poněkud netradiční – prostřednictvím svůdných učitelek a jejich ´přísné´ výchovy…
„Při tvorbě kalendáře se vždy snažíme o výjimečnost. Proto jsme v minulosti překvapili např. motivem dětských her a proto chceme tentokrát potěšit nejen oko, ale také mysl našich stálých partnerů a zákazníků, kteří kalendář dostanou jako exklusivní dárek od svého dodavatele autodílů,“ vysvětluje šéf PR oddělení APM Automotive Robert Babor s tím, že modelky odhalují nejen svá těla, ale také zajímavé informace o vybraných dodavatelích.
Autorem všech snímků je opět plzeňský fotograf Petr Růžek se svým týmem, konečnou podobu jim dal grafi k Jiří Sýkora s kolektivem PR oddělení.
Kalendář ve formě PDF.
Fotografie v galerii níže.
Komentáře