Pod kapotu nového Mercedesu SLK 55 AMG pracuje motor o objemu 5,5 litru a kompletní modul vzduchového filtru, který dodává firma UFI.
Nejnovější SLK 55 AMG používá osmiválcový motor uložení do V bez turbo nebo kompresoru. Jeho konstrukce využívá technologii Formule 1 tak, díku čemuž dosahuje stovky za pouhých 4 sekund. Zajímavostí je automatické vypnutí poloviny válců při jízdě bez zatížení, která snižuje spotřebu paliva až o 30 procent.
Modul vzduchového filtru pro tento vůz dodává UFI. Celá skříň (airbox) byla vyvinuta ve spolupráci s inženýry Mercedesu a je snadno viditelná po otevření kapoty.
Filtrační modul (kód Mercedes-Benz A152 090 00 01) byla postavena s ohledem na současné trendy: downsizing, snižování hmotnosti, zachování maximálního výkonu filtrování a snížení hluku motoru. UFI filtr je vyroben z celulózových vláken, v souladu s ISO5011.
Komentáře