Značka Dunlop oznamuje, že se na základě úspěchů nejnovějších pneumatik Dunlop RoadSmart III v nezávislých testech rozhodla rozšířit vysoce hodnocenou řadu i o novou variantu zkonstruovanou speciálně pro rostoucí trh prémiových sportovně turistických skútrů.
Nové pneumatiky Dunlop RoadSmart III SC byly navrženy tak, aby si zachovávaly vysokou výkonnost a odolnost ve všech ročních obdobích. V celkovém výrobním portfoliu značky Dunlop jsou umístěny výše než dobře zavedené pneumatiky ScootSmart.
Nejvyšší segment trhu skútrů si oblíbili jezdci, kteří potřebují motocykl na pohodlné dojíždění ve městě, ale přitom také chtějí, aby svým sportovním a energickým charakterem připomínal spíše sportovně turistické motorky. Tak protichůdné a náročné požadavky postavily před konstruktéry pneumatik značky Dunlop zajímavý úkol: aby je mohli všechny naplnit, vsadili na kombinaci osvědčené a nové technologie.
RoadSmart III SC využívá stejný unikátní běhoun s propojenými dezénovými drážkami (Interconnecting Groove Tread – iGT) jako RoadSmart III. Díky tomu optimálně odvádí vodu a rovnoměrně se opotřebovává. Další technologií, kterou novinka zdědila po sportovně turistických sport touring pneumatikách, je konstrukce využívající souvislého bezešvého pásu (Jointless Belt – JLB). V segmentu pneumatik pro skútry je technologie JLB, která udržuje stabilní dotykovou stopu a snižuje deformaci a nadměrné zahřívání, v tomto případě zavedena vůbec poprvé.
Zcela nová technologie: vyrovnání boční síly odklonu Camber Thrust Tuning (CTT)
RoadSmart III SC obsahuje i zcela novou technologii Dunlop – Camber Thrust Tuning, díky níž nové pneumatiky plynule a snadno zatáčejí.
Když se motocykl naklání v zatáčce, rozdíl odklonu pneumatik na již natočeném předním kole a na stále rovně jedoucím zadním kole se může negativně projevit na řízení a ovládání motorky. U sportovních motorek to sice může být žádoucí, protože to při velmi vysokých rychlostech dává lepší pocit kontroly nad motorkou a důležitou zpětnou vazbu, ale ve variantě pro skútry Dunlop raději zavedl technologii CTT, díky níž lze motorku ovládat pohodlněji a menší silou. Spočívá v úpravě tvaru bočnic pneumatik, která usnadňuje zatáčení. Úprava je ideální pro provoz ve městech a ocení ji jezdci, kteří při řízení požadují pružnou a rychlou odezvu stroje.
Pneumatiky RoadSmart III si již odnesly vysoce pozitivní hodnocení z nezávislých testů. Časopis Motorrad* je popsal jako „velmi dobře vyvážené všestranné pneumatiky, s nimiž je radost jezdit na vedlejších silnicích“ a konstatoval, že „pneumatiky Dunlop jezdcům dodávají sebedůvěru na mokrých silnicích”.
Evropský produktový manažer značky Dunlop Dmitri Talboom je přesvědčen o tom, že po rozšíření řady o pneumatiky pro prémiové skútry ji jezdci budou v tomto segmentu považovat za jedničku na trhu: „Věříme, že díky spojení osvědčených technologií jako je běhoun iGT a souvislý bezešvý pás JLB a nejnovější technologie Camber Thrust Tuning, máme v ruce optimální výrobek pro uživatele silnějších a sportovnějších skútrů výrobců jako jsou BMW, Kymco, Suzuki, SYM a Yamaha. Dunlop RoadSmart III SC již také pro své stroje schválili přední výrobci prémiových skútrů. Yamaha si pneumatiky RoadSmart III SC zvolila pro Tmax 530 DX modelového roku 2017.”
The RoadSmart III je na trhu ve dvou rozměrech na přední (120/70R14 a 120/70R15) a dvou rozměrech na zadní kolo (160/60R14 a 160/60R15) a je tak vhodná pro velmi širokou škálu skútrů.
Více informací o výrobcích a značce Dunlop Evropa najdete na www.dunlop.cz nebo na twitterovém účtu @DunlopMoto.
Komentáře