Federal-Mogul: Zkouška konkurence č.1 – Brzdná vzdálenost

11. června 2011, 0:00

V posledních testech provedených na vozidlech Ford C-MAX na zkušebním polygonu MIRA výrobky Ferodo prokázaly svou jedinečnost.

Zkoušky byly provedeny v souladu s požadavky předpisu R90 – při rychlosti 160 km h (80% maximální rychlosti vozidla) a při 80 km/h. V obou testech značka Ferodo dosáhla výrazně lepších výsledků ve srovnání s hlavními konkurenty na trhu autoopravárenství.

Při vysokých rychlostech nebo při jízdě na dálnicích hraje brzdná dráha důležitou roli pro bezpečnost jak vozidla, tak řidiče. Včasné zabrzdění umožňuje vyhnout se nebezpečným dopravním nehodám, a vzdálenost potřebná pro úplné zastavení vozidla může rozhodovat mezi životem a smrtí. Při rychlosti 160 km/h nejlepší konkurent zastavil o 4 metry dále než automobil vybavený výrobky Ferodo. 4 metry nezní jako dlouhá vzdálenost, ve skutečnosti to však odpovídá celé délce vozidel, která dnes po cestách jezdí. Může to znamenat úplné vyhnutí se vážné dopravní nehodě. A ve srovnání s nejhorším testovaným konkurentem – Ferodo zastavilo o 22 metrů blíže.

V městském provozu s častými zastávkami je schopnost včasného a účinného zastavení při nižších rychlostech stejně důležitá jako při vysokých rychlostech. Při rychlosti 80 km/h brzdy Ferodo znovu zastavily dříve než konkurence. Rozdíl při použití brzdových destiček Ferodo ve srovnání s brzdami konkurence činí 2 až 4 metry.

Pro maximální bezpečnost, brzdný výkon a brzdnou účinnost můžete volit originální brzdové destičky Ferodo Premier v kvalitě prvovýroby.

 

Parametry zkoušky
Tento test byl proveden techniky Federal-Mogul v souladu s
• homologačními postupy dle předpisu R90 na nezávislém testovacím zařízení na polygonu MIRA.
• Provedeno jako součást homologačních požadavků pro brzdové destičky pro náhradní potřebu dle předpisu R90.
• Vozidlo je zabrzděno z 80% maximální rychlosti vozidla (v tomto případě 160 km/h pro Ford C-MAX).
• Vozidlo je v plně naloženém stavu, při celkové hmotnosti vozidla (GVW).
• Pro zabrzdění se využívají přední a zadní brzdy, se zařazenou rychlostí.
• Náprava, která není testována (v tomto případě zadní) je vybavena originálními destičkami a kotouči v plně zajetém stavu.

 Materiál připravila Federal-Mogul

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!