Společnost ELIT nově spustila službu Elitní servis do 48 hodin nebo ZDARMA! A jak to celé vlastně funguje? V případě, že zákazník objedná u ELITu servis garážového vybavení, tak se ELIT zavazuje zajistit příjezd technika do 48 hodin od objednání. Jestliže servisní technik do této doby nedorazí, jde veškerá práce technika včetně cesty za společností ELIT, která se zavazuje vzít tyto náklady na sebe.
„Touto cestou se snažíme co nejlépe splnit požadavky našich zákazníků na rychlé opravy garážového vybavení. Chceme, aby si zákazník zvykl, že od Elitu dostává opravdu vysoce kvalitní a rychlé služby. Jsme si vědomi, že rychlost našeho servisu byla v minulosti naše velká slabina. Proto jsem rád, že se nám na konci loňského roku díky mnoha investicím a maximálnímu úsilí podařilo udělat z této slabiny naši velkou přednost.
Náš servisní tým se za poslední rok zdvojnásobil, a tak jsme schopni velice dobře reagovat na nepříjemné situace v dílnách našich zákazníků. Chceme být našemu zákazníkovi rovnocenným partnerem a snažíme se dosáhnout toho, aby náš zákazník vždy dostal rychlou a profesionální službu,“ říká Petr Melša, který je zodpovědný za servis garážové techniky v Elitu.
Společnost ELIT si velice dobře uvědomila, že vybavení servisů není pouze o prodeji, ale také o kvalitním servisu garážové techniky. Proto se rozhodla soustředit na to, co zákazníky v této oblasti nejvíce tíží. A tím je právě rychlost oprav. Pokud v autoservisu nefunguje zvedák, tak to výrazně komplikuje a zpomaluje práci celého servisu. Na to se pak nabalují další a další problémy s realizací zakázek autoservisů.
Podrobné informace o službě se dozvíte na pobočkách nebo u prodejních poradců Elitu.
Komentáře