V sobotu 05. 05. 2018 proběhl první ročník veletrhu EXPO 2018, který uspořádaly sesterské firmy STAHLGRUBER CZ a APM Automotive. My se k němu ještě v krátkosti vracíme.
Taková výstava tady dlouho nebyla a chyběla – to byl nejčastější komentář vystavovatelů a návštěvníků.
Proudy návštěvníků od rána až do konce, obléhání stánků, prodejní veletržní akce, skvělý catering, tombola i zábava pro celou rodinu. A na závěr pop-rocková skupina Eddie Stoilow. Tak by se v krátkosti dala výstava EXPO 2018 shrnout.
Dnes je běžné, že veletrhy a výstavy se potýkají s nedostatkem návštěvníků. Organizátoři uchopili akci velice profesionálně a přesto lidsky přívětivě. Cílovou skupinou pro vystavovatele a organizátory jsou automechanici. Ti na jednom místě viděli nejvýznamnější výrobce aftermarketu a jejich sortiment a novinky. Celý den také probíhaly workshopy a semináře. Akce byla určena pro celé rodiny, zkrátka nepřišly ani drahé polovičky (relax zóna, thajské masáže, kosmetika, kadeřnictví), a také ti nejmenší (dětský koutek, kino, skákací hrad, autodráha).
Že se akce povedla, je zřejmé i z vyjádření vystavovatelů:
Martin Škaloud, B2B, B2C communication in automotive aftermarket, Robert Bosch odbytová
Za divizi Automobilové techniky společnosti Bosch mohu říci, že první hodnocení a dojmy z proběhlého veletrhu Expo 2018 jsou pozitivní.
Po delší době se podařilo shromáždit větší množství vystavovatelů v rámci dodavatelské sítě pro automobilový aftermarket.
Přišel velký počet relevantních zákazníků z řad autoservisů a prezentace mnoha firem byla na profesionální úrovni. Taktéž organizačně byl veletrh dobře připraven.
A i když ekonomické hodnocení teprve čeká na potvrzení čísel s počtem a objemem objednávek, je jasné, že nebylo hlavním smyslem, kterým je naopak spíše podpora image společnosti, představení novinek a setkání lidí z branže pod jednou střechou.
Bartosz Sieradzki, CEEU Area Manager, Sogefi Aftermarket Business Unit, Poland
Výstava Stahlgruber / APM Automotive Expo 2018 byla skvělou příležitostí představit nabídku filtrů Purflux širokému spektru našich zákazníků, především mechanikům z České republiky.
Organizace veletrhu byla na velmi slušné úrovni, počínaje organizací stánků, technickými záležitostmi při výstavbě stánku a zajištěním ubytování, obsluha během samotného veletrhu. Vynikající catering na úrovni, který jsem neměl možnost vidět nikde na výstavách ve střední a východní Evropě, včetně dodávky občerstvení na stánky pro vystavovatele, kteří neměli čas nebo příležitost vyrazit na přestávku.
Super nápadem byla zóna spa & beauty pro ženy a dětský koutek se skutečnými zážitky.
Jazyková bariéra bránila lepšímu kontaktu s návštěvníky, ale jsem si jist, že to organizátoři vezmou v úvahu během příštího veletrhu.
A konečně mi dovolte dodat, že doba trvání veletrhu – jeden den – je podle mého názoru zcela dostačující jak pro návštěvníky, tak pro vystavovatele. (přeloženo z polštiny)
Denisa Hůlová, Assistant to the Executive Board, IHR (obchodní zastoupení Bilstein)
Za nás mohu říci, že byl veletrh velice dobře organizován. Již při příchodu byl host mile překvapen – welcome drinkem (a to v dostatečném množství po celý den!) Ovocný talíř a voda pro vystavovatele byla milá pozornost. A catering na vysoké úrovni – kvalitní jdlo a velice ochotný personál.
Díky skepsi vůči vybranému termínu nás mile překvapila hojná návštěvnost. Do tří hodin odpoledne jsme si téměř nestihli sednout – zájem ze strany mechaniků byl velký. Nám se veletrh líbil.
Václav Uhlíř, Business Development Assistant – KYB Europe Representative Office, KYB
Veletrh organizačně na dobré úrovni s dobrými službami (dostupné čisté WC a velmi dobrý catering). Já velice oceňuji čisté a klidné prostředí kryté haly, kde jak návštěvníci, tak dodavatelé nejsou vystaveni rozmarům počasí.
Prostě veletrh kvalitou odpovídal postavením obou firem na českém trhu.
Marie Burdová, Sales manager, BRISK Tábor – Akci hodnotíme jako velmi zdařilou. Představili jsme zákazníkům řadu novinek pro moderní motory z řad zapalovacích svíček EVO, Premium Iridium+ a Platin. Funkci těchto svíček jsme jim ukázali na předváděcím zařízením zkonstruovaném v BRISK Tábor a.s. Byli mnohdy překvapeni, že jsme stále ryze česká firma s českým majitelem a že kromě zapalovacích a žhavicích svíček vyrábíme i automobilní snímače, které dodáváme především do prvovýroby světových automobilek.
Výstava EXPO byla i pro nás velkým přínosem, protože není tolik možnosti setkat se na jednom místě se zákazníky, odborníky, většinou servisními techniky. O sortiment BRISKu byl velký zájem, zodpověděli jsme řadu otázek a bylo o nás skvěle postaráno.
Petr Hudeček, VSM Sales manager, SKF CZ
Akce samotná měla hodně pozitiv. Dobrá lokalita, velmi dobré zázemí akce – catering, doprovodný program.
Nechyběla žádná větší značka, takže předpokládám, že návštěvníci viděli, co chtěli. Celkově byla velmi dobrá účast a lidí přišlo (až překvapivě) mnoho.
I u samotných mechaniků se mi zdálo, že se více zajímají. Bylo méně “stěžovatelů”, ale zato více těch, kteří se chtěli poradit a poučit.
Ing. Jaroslav Hroch, Sales manager Czech and Slovak republic, Nissens
Akce, která je jednou z mála možností, na které se v rámci ČR a SR mohou hromadně potkat výrobci ND a koncoví zákazníci. Prostředí i organizace pod PVA Letňany = opravdový veletrh 🙂
Małgorzata Rogalska, Marketing Manager, Hengst Filter, Poland
Stahlgruber Expo byla skvělou příležitostí setkat se s obchodními partnery a klienty z motoristické branže, shromážděnými v jeden den, na jednom místě. Akce byla dobře organizována a hostitel se postaral o pohodlí vystavovatelů i návštěvníků. První ročník veletrhu hodnotíme jako obrovský úspěch, proto spolu s Hengst Filter se rádi zúčastníme i následujících ročníků. (přeloženo z polštiny)
Komentáře