Co stojí za nejen vizuální proměnou filtrů Filtron? Na to vám odpoví Tomasz Grabias,Vice President and Sales and Marketing Director ze společnosti Filtron v rozhovoru pro magazín Info Auto Kelly 3/2013.
Nové logo, nová marketingová strategie… jaké jsou cíle těchto předsevzetí?
Prováděné změny, které jsou nejviditelnější pro naše zákazníky, jako je např. logo, balení nebo způsob reklamací našich filtrů jsou odpovědným krokem směřujícím do budoucnosti. Během posledního desetiletí, ve kterém platily neustále měnící se standardy, se změnilo skoro vše. Doba, motorová vozidla, naše požadavky i potřeby. Především se také změnily naše filtry a s nimi se také pozměnila celá naše značka. Samozřejmě k lepšímu.
Když tedy hovoříte o rozvoji – jaké jsou naplánované cíle společnosti v blízké budoucnosti?
Již dnes, když nahlédneme na trh samostatných náhradních dílů, zjistíme, že jsme čtvrtou největší filtrační firmou v Evropě, která dodává na trh přibližně 70 milionů filtrů.
Během pěti nejbližších let chceme překročit magickou hranici výroby, a to 100 milionů kusů filtrů ročně, což by představovalo druhé místo na listině největších evropských společností specializujících se v tomto oboru. To je náš cíl!
Jakým způsobem to chcete uskutečnit? Nové trhy, noví zákazníci?
Jak jedno tak i druhé! I když prodáváme své výrobky na trzích po celém světě, tak se na každém trhu můžeme ještě více rozvinout.
Filtron je jedna z nejlépe rozpoznávaných známek v oblasti náhradních dílů. V průzkumech, které se uskutečnily v Polsku, zná téměř 100% všech tázaných osob naše produkty.
Můžeme tedy říci, že společně s dalšími tisíci specialisty jsme na trhu „starými dobrými známými“.
Během několika stovek uskutečněných setkání s mechaniky, majiteli autoopraven, obchodů a automobilových velkoskladů průběžně informujeme o změnách, které nastaly nebo nastávají uvnitř naší firmy. Tito lidé jsou v šoku, když se dozvídají, že jsme tak velkou firmou a znávaným hráčem nejen na polském trhu, ale i na tom celosvětovém. Také jsou překvapeni, jaké vlastníme technologie.
Zákazníky, kteří naše výrobky používají už úspěšně několik let jenom utvrdíme v jejich dobrém rozhodnutí a ty kteří s námi z různých důvodů nespolupracují, chceme přesvědčit ve stylu: Zkus to, určitě nebudeš litovat!
Proč Filtron The Original?
Protože pravě naše filtry jsou montovány v nejlepších vozidlech světa jako originální výbava. Dodáváme filtry pro první montáž do více než 100 vozidel všech nejvýznamnějších výrobců aut. Rovněž tyto stejné filtry, které mají tu nejvyšší kvalitu, dodáváme obchodům a dílnám, aby k nim měl každý řidič motorového vozidla přístup. Ve finále každý rok vyrábíme více než 70 milionů filtrů dle nejnovějších standardů. Ve své nabídce máme vice než 2.200 produktů, které jsou dostupné přibližně v 80 zemích světa. A ještě jedna malá drobnost, která nás vyzdvihuje: péče o detaily. Pravě díky takovým drobnostem, jako jsou např. zplisované filtrační papíry nebo vynikající těsnění filtrů dosahujeme toho, že Filtron se nedá padělat, je to prostě „the original”.
Na závěr: co je nejdůležitější ve vašem odvětvi?
Můžeme říci, že to je kvalita, atraktivní cena, ale především zákazníci. Zákazníci jsou vším. To pravě díky jejich náročným požadavkům a názorům jsme lepší. To naši zákazníci jsou impulsem pro změny. A my se snažíme jim naslouchat.
Příklady? Logický způsob popisování našich výrobků FILTRON způsobuje, že hodně našich zákazníků zná číselné pořadí zpaměti a názvosloví FILTRON se tak stalo standardem. Máme z toho velkou radost a pravě to bylo inspirací při vzniku nových balení – hlavni index
je ještě lépe viditelný!
Z tohoto důvodu jsme udrželi i barevnost balení, která odpovídá různorodým produktům, což rozhodně usnadní zákazníkům okamžitý selekční výběr správného filtru.
V Auto Kelly se můžete setkat s novými baleními filtrů FILTRON už v nejbližších týdnech. Kompletní portfolio filtrů FILTRON naleznete za lákavé ceny na www.autokelly.cz.
Rozhovor byl uveřejněn v magazínu Info Auto Kelly 03/2013 – ZDE.
Komentáře