Společnost Cebia spustila své oficiální stránky na Facebooku a vlastní firemní kanál na YouTube. Rozšiřuje tak komunikační kanály se svými zákazníky, partnery a příznivci z dosavadní především internetové a direct mailingové komunikace o další formy. Facebookové stránky: facebook.com/cebia.cz, YouTube kanál: youtube.com/user/cebiacz.
Na Facebooku Cebia publikuje plno zajímavostí, varování, soutěží, příběhů zákazníků, ale třeba i zábavné aplikace. „Volně přístupná facebooková aplikace s horoskopy aut využívá naši databáze s daty výroby automobilů. Ta je především používána zákazníky k ověření skutečného roku výroby vozidla před jeho koupí. Hlavním cílem facebookové aplikace je ale motoristy pobavit. I proto si mohou naši fanoušci zjistit den v týdnu, kdy bylo vyrobeno jejich auto a horoskop svého vozu, což je disciplína zcela nevědecká, zato uživatelsky atraktivní,“ uvedl marketingový manažer společnosti Cebia Jan Dryák.
Na firemním YouTube kanálu Cebia publikuje řadu informačních a instruktážních videí. Videa na YouTube dosáhla velmi krátce po zveřejnění více než 17.000 zhlédnutí. Další videa – většinou televizní reportáže o Cebii, společnost publikuje na svém webu.
Vloni Cebia spustila nový firemní web www.cebia.cz se zcela novou grafikou, strukturou a částečně i obsahem. Tento web má nyní průměrnou měsíční návštěvnost 13.000 unikátních uživatelů měsíčně.
Velké množství zákazníků (průměrně měsíčně 100.000) zadává VIN vozidla do on-line systému AUTOTRACER na adrese www.zkontrolujsiauto.cz. Zde si mohou motoristé z řad široké veřejnosti i partnerů ověřit, zda prověřované vozidlo není stočené, či omlazené, jakou má historii servisních prohlídek nebo pojistných události a další informace z minulosti vozidla.
Společnost nedávno spustila i direct mailingový newsletter Cebia NEWS. Jeho prostřednictvím poskytuje svým zákazníkům a partnerům informace, zajímavosti, novinky a statistické údaje z oboru, které jsou běžně na trhu nedostupné.
Komentáře