Program Superbrands funguje jako nezávislá instituce pro hodnocení a odměňování značek v 88 zemích světa. Kritéria pro výběr značek jsou sjednocená, a závěrečná vyhodnocení tak celosvětové uznávaná. Výsadou tohoto programu je především skutečnost, že do něj nelze značku jednoduše přihlásit.
Celý výběrový proces vychází z databáze všech registrovaných obchodních značek, ze které vzejde seznam nominovaných semifinalistů, který je následně předložen k vyhodnocení odborné komisi. Jedním z nejdůležitějších kritérií je kritérium známosti a obliby. Mezi dalšími kritérii nechybí také inovace, prestiž a budování značky na daném trhu.
„3M Česko působí jako tradiční a oblíbený dodavatel inovativních výrobků a technologií pro průmysl, energetiku, zdravotnictví i spotřebitelské trhy,“ uvedl René Skuček, ředitel marketingu 3M Česko. „Získání titulu Business Superbrands 2014 proto potvrzuje sílu značky 3M na českém trhu a relevanci jejich atributů u našich zákazníků. Český zákazník obecně vnímá výrobky 3M jako kvalitní, inovativní a řadící se k naprosté špičce v dané kategorii.“
Titul Business Superbrands 2014 v České republice navazuje na řadu dalších ocenění značky 3M, včetně prestižní globální ceny Best Global Brand za rok 2012. Společnost 3M považuje svůj brand za strategický nástroj a dlouhodobě do něj investuje. Korporátní značka a její hodnoty současně zastřešují širokou paletu produktových značek 3M, pod kterými jsou nabízeny naše výrobky – například Scotch™, Post-it®, 3M™ Spofaplast®, Nexcare™, Ultrathon™, Filtek™, Pentamix™, VHB™, Dual Lock™, Scotch-Brite™, Trizact™, Cubitron™, Thinsulate™, Peltor™, Speedglas™ a další.
Komentáře