Klienti autobazarů stále častěji vyžadují nadstandardní zimní výbavu

22. října 2014, 11:29

Podle statistik AAA AUTO se stále častěji v nabídce vozů objevují automobily, které mají ve výbavě vyhřívaný volant, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední sklo nebo přídavné topení. Kromě vozidel s nadstandardním vybavením interiéru bylo za prvních 9 měsíců letošního roku prodáno o 31 % více vozů s pohonem všech čtyř kol v porovnání se stejným obdobím roku 2013. Hlavní výhodou těchto vozidel je lepší trakce při horších povětrnostních podmínkách, což řidiči ocení zejména kvůli nadcházející zimní sezóně.

Současné statistiky vedené AAA AUTO ukazují, že čeští řidiči jsou lépe připraveni na nadcházející zimu, než tomu bylo v předchozích letech. Ve srovnání s rokem 2013 se za prvních devět měsíců letošního roku prodalo podstatně více vozů s vyhřívanými sedadly, vyhřívaným předním sklem nebo s přídavným topením.

„Řidiči stále častěji požadují prvotřídní vybavení, které jim zaručí pohodlnější jízdu za jakýchkoliv podmínek. Není proto žádným překvapením, že klimatizace nebo elektrické ovládání oken můžete najít u většiny nabízených aut, a tak klienti vyhledávají vozy s další nadstandardní výbavou, která jim zpříjemní jejich každodenní jízdu,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO. „Lze očekávat, že tento zájem bude i dále narůstat s příchodem zimy, kdy řidiči ocení především vyhřívaná sedadla při jízdě v ranních hodinách nebo vyhřívané přední sklo, které zajistí jasný výhled již krátce po nastartování.“

Za prvních devět měsíců letošního roku se v porovnání s předchozím rokem prodalo o 32 % více vozů s vyhřívanými sedadly a o 45 % více automobilů s vyhřívaným předním sklem. Řidiči stále častěji berou v úvahu ovladatelnost vozu, přičemž ke konci září bylo evidováno o 31 % více prodaných aut s pohonem všech čtyř kol. Skupina AAA AUTO se také rozhodla podpořit bezpečnost silničního provozu speciální kampaní, v rámci níž každý zákazník obdrží k zakoupenému vozu sadu zimních pneumatik. „Dobré zimní obutí je klíčovým prvkem, který má velký vliv na bezpečnou jízdu v průběhu zimy. To je důvodem, proč jsme se rozhodli tuto kampaň zavést již v předchozích letech. Stejně tak našim zákazníkům dáváme zdarma sadu zimních pneumatik i letos,“ dodává Karolína Topolová.

Související články

Dynamika trhu s ojetinami roste: online aktivita zákazníků byla v létě nejvyšší od počátku roku 2014
Dynamika trhu s ojetinami roste: online aktivita zákazníků byla v létě nejvyšší od počátku roku 2014

Podle online aktivity potenciálních zákazníků vykazuje dynamika českého a středoevropského trhu s ojetinami bezprecedentní růst. AAA AUTO Group vyhodnotila online aktivitu potenciálních kupců v prvních 8 měsících roku 2014. Výsledky ukazují, že počet prohlédnutých vozů na internetových stránkách aaaauto.cz v srpnu vzrostl meziměsíčně o 17 procent a o více než 41 procent v porovnání s […]

AAA AUTO zahájilo poslední čtvrtletí s meziročním růstem 12,6%, v říjnu se prodalo 5.453 aut
AAA AUTO zahájilo poslední čtvrtletí s meziročním růstem 12,6%, v říjnu se prodalo 5.453 aut

Přestože se na trhu ojetin objevují signály pomalého oslabení, AAA AUTO zahájilo poslední čtvrtletí s dalším pozitivním výsledkem. Celkový počet letos prodaných vozů ve skupině se vyšplhal na 54.000, což je meziročně růst o 12,6%, přičemž v říjnu si zákazníci odvezli 5.453 aut. „Vysoké prodeje se nám daří udržet díky několika marketingovým akcím. V současné době […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!