Podle online aktivity potenciálních zákazníků vykazuje dynamika českého a středoevropského trhu s ojetinami bezprecedentní růst. AAA AUTO Group vyhodnotila online aktivitu potenciálních kupců v prvních 8 měsících roku 2014. Výsledky ukazují, že počet prohlédnutých vozů na internetových stránkách aaaauto.cz v srpnu vzrostl meziměsíčně o 17 procent a o více než 41 procent v porovnání s lednem 2014.
Jen v srpnu si 2,43 milionu návštěvníků prohlédlo 7,63 milionu karet s auty, zatímco průměrné měsíční návštěvy karet se v roce 2014 pohybují kolem 5,83 milionu. Pro porovnání, v lednu 2014 otevřelo 2,42 milionu uživatelů pouze 5,37 milion karet. „Online aktivita potenciálních kupců ojetin svědčí o tom, že se situace na trhu v nadcházejících měsících pravděpodobně výrazně zlepší. Tyto údaje si spojujeme se skutečnou poptávkou, kterou sledujeme prostřednictvím našich online kanálů, call centra a poboček. Počet konverzí, tedy skutečných potenciálních klientů, kteří se zajímají o koupi či prodej ojetého auta, dosáhl bezmála tisícovky denně,“ řekla Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO.
Společnost AAA AUTO v únoru 2014 uvedla na trh aplikaci pro smartphony. S její pomocí výrazně vzrostl počet návštěvníku webových stránek společnosti. V současné době aplikaci aktivně používá kolem deseti tisíc uživatelů měsíčně. Aplikace AAA AUTO je dostupná v pěti jazycích. Mezi zeměmi, kde skupina AAA AUTO působí, jsou podle statistik z aplikace „nejmobilnějším národem“ Češi, po nich následují Slováci a Maďaři. Celkový počet návštěv na kartách aut z mobilní aplikace vzrostl z 1.295 v lednu na drtivých 275.514 návštěv v srpnu, což potvrzuje celkový světový trend rapidního růstu mobilního internetu.
„Ve skupině AAA AUTO mobilní marketingové kanály jednoznačně prokázaly svůj význam v moderním věku. Proto v současné době připravujeme tabletovou verzi aplikace, která by měla být dostupná pro Android již za pár týdnů,“ dodala Topolová.
Komentáře