Dynamika trhu s ojetinami roste: online aktivita zákazníků byla v létě nejvyšší od počátku roku 2014

22. září 2014, 10:47

Podle online aktivity potenciálních zákazníků vykazuje dynamika českého a středoevropského trhu s ojetinami bezprecedentní růst. AAA AUTO Group vyhodnotila online aktivitu potenciálních kupců v prvních 8 měsících roku 2014. Výsledky ukazují, že počet prohlédnutých vozů na internetových stránkách aaaauto.cz v srpnu vzrostl meziměsíčně o 17 procent a o více než 41 procent v porovnání s lednem 2014.

Jen v srpnu si 2,43 milionu návštěvníků prohlédlo 7,63 milionu karet s auty, zatímco průměrné měsíční návštěvy karet se v roce 2014 pohybují kolem 5,83 milionu. Pro porovnání, v lednu 2014 otevřelo 2,42 milionu uživatelů pouze 5,37 milion karet. „Online aktivita potenciálních kupců ojetin svědčí o tom, že se situace na trhu v nadcházejících měsících pravděpodobně výrazně zlepší. Tyto údaje si spojujeme se skutečnou poptávkou, kterou sledujeme prostřednictvím našich online kanálů, call centra a poboček. Počet konverzí, tedy skutečných potenciálních klientů, kteří se zajímají o koupi či prodej ojetého auta, dosáhl bezmála tisícovky denně,“ řekla Karolína Topolová, generální ředitelka skupiny AAA AUTO.

Společnost AAA AUTO v únoru 2014 uvedla na trh aplikaci pro smartphony. S její pomocí výrazně vzrostl počet návštěvníku webových stránek společnosti. V současné době aplikaci aktivně používá kolem deseti tisíc uživatelů měsíčně. Aplikace AAA AUTO je dostupná v pěti jazycích. Mezi zeměmi, kde skupina AAA AUTO působí, jsou podle statistik z aplikace „nejmobilnějším národem“ Češi, po nich následují Slováci a Maďaři. Celkový počet návštěv na kartách aut z mobilní aplikace vzrostl z 1.295 v lednu na drtivých 275.514 návštěv v srpnu, což potvrzuje celkový světový trend rapidního růstu mobilního internetu.

„Ve skupině AAA AUTO mobilní marketingové kanály jednoznačně prokázaly svůj význam v moderním věku. Proto v současné době připravujeme tabletovou verzi aplikace, která by měla být dostupná pro Android již za pár týdnů,“ dodala Topolová.

Související články

Mezi 5 nejprodávanějších ojetin v ČR dle věkových  kategorií se vešlo jen 6 značek a 10 modelů vozů
Mezi 5 nejprodávanějších ojetin v ČR dle věkových kategorií se vešlo jen 6 značek a 10 modelů vozů

Češi mají při výběru ojetých automobilů jasno. Společnost AAA AUTO uskutečnila průzkum pěti nejprodávanějších ojetin ve čtyřech věkových kategoriích jednotlivě pro muže i ženy. Na celé čáře zvítězila tuzemská Škoda následovaná značkami Ford a Volkswagen. Do pomyslného žebříčku se vešel i Renault a Citroen. Muži volí nejčastěji prostorné a výkonné hatchbacky či vozy combi, ženy […]

Klienti autobazarů stále častěji vyžadují nadstandardní zimní výbavu
Klienti autobazarů stále častěji vyžadují nadstandardní zimní výbavu

Podle statistik AAA AUTO se stále častěji v nabídce vozů objevují automobily, které mají ve výbavě vyhřívaný volant, vyhřívaná sedadla, vyhřívané přední sklo nebo přídavné topení. Kromě vozidel s nadstandardním vybavením interiéru bylo za prvních 9 měsíců letošního roku prodáno o 31 % více vozů s pohonem všech čtyř kol v porovnání se stejným obdobím […]

AAA AUTO uvedlo do plného provozu nové pobočky ve Znojmě a v Martině
AAA AUTO uvedlo do plného provozu nové pobočky ve Znojmě a v Martině

AAA AUTO uvedlo do plného provozu dvě nové pobočky, a to v jihomoravském Znojmě a v Martině na severu Slovenska. Celkový počet plně funkčních poboček skupiny se tak vyšplhal na 35. „Pokračujeme tak v zahušťování naší sítě autocenter, abychom byli v každém kraji našim zákazníkům co nejblíže,“ říká Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO. „Otevírání nových poboček […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!