Jiří Vodička novým marketingovým manažerem společnosti Goodyear Dunlop Tire

18. května 2015, 13:50

Společnost Goodyear Dunlop Tires představuje svého nového marketingového manažera Jiřího Vodičku, který přebírá odpovědnost za marketingové aktivity společnosti na českém a slovenském trhu po Kataríne Ardové.

Společnost Goodyear Dunlop Tires posiluje svůj tým o Jiřího Vodički, který nastupuje na nově zřízenou pozici Marketing Manager CZ / SK. Předchozí pozice marketingového koordinátora byla po odchodu Kataríny Ardové na mateřskou dovolenou zrušena. Jiří Vodička bude zodpovědný za implementaci a rozvoj firemní marketingové strategie, koordinaci činností značek Goodyear, Dunlop, Fulda, Sava, Debica a komunikaci předního světového výrobce pneumatik v České republice a na Slovensku.
 
Jiří Vodička přichází ze společnosti Honda Motor Europe Ltd., v níž působil jako Car Marketing Specialist. Předtím pracoval v několika reklamních agenturách (např. Klan, Grey Worldwide), v nichž měl na starosti klienty z automobilového odvětví, bankovnictví a z oblasti rychloobrátkového zboží. Svůj volný čas tráví především aktivně s rodinou, věnuje se outdoorovým aktivitám, fotografování a vyhledává kvalitní gastronomii.
 
S Jiřím řidička přichází do marketingového oddělení společnosti současně i Barbora Hlôšková na pozici Marketing Specialist.

 

Související články

Goodyear představil pneumatiky obsahující siliku nové generace
Goodyear představil pneumatiky obsahující siliku nové generace

Společnost Goodyear Tire & Rubber Company začala v svých pneumatikách používat siliku nové generace, která napomáhá vyšší hospodárnosti pneumatik. Nová silika se poprvé použije v pneumatice Goodyear EfficientGrip SUV, která bude v tomto měsíci uvedena na trhy v Jižní Americe. Do ostatních regionů se pneumatiky s novou silikou dostanou v průběhu roku. Výzkumní pracovníci společností […]

Řada letních pneumatik EfficientGrip Performance přináší nejvyšší hodnocení na evropském štítku
Řada letních pneumatik EfficientGrip Performance přináší nejvyšší hodnocení na evropském štítku

Společnost Goodyear představila osm nových rozměrů řady EfficientGrip Performance, které nesou nejvyšší hodnocení AA. Díky tomuto rozšíření disponuje společnost Goodyear jednou z nejrozsáhlejších nabídek pneumatik s hodnocením AA na současném trhu. Osm nových rozměrů doplňuje aktuální širokou nabídku pneumatik Goodyear s hodnocením BA, která čítá 53 rozměrů pneumatiky EfficientGrip Performance. Označení AA je nejvýše dosažitelným […]

Společnosti Goodyear a SRI se dohodly na ukončení své globální aliance
Společnosti Goodyear a SRI se dohodly na ukončení své globální aliance

Společnost Goodyear Tire & Rubber Company oznamuje, že se se společností Sumitomo Rubber Industries, Ltd. (SRI) dohodla na ukončení globální aliance těchto dvou společností. Společnosti Goodyear a SRI navázali globální spojenectví v roce 1999. Skládalo se ze 4 společných podniků, jednoho v Severní Americe, jednoho v Evropě a dvou v Japonsku. "Přesto, že jsme za […]

Goodyear a Londýnská škola ekonomie spojují síly při inovativním výzkumu bezpečnosti silničního provozu
Goodyear a Londýnská škola ekonomie spojují síly při inovativním výzkumu bezpečnosti silničního provozu

Společnost Goodyear a Londýnská škola ekonomie a politických věd (London School of Economics and Political Science – LSE) oznámily spolupráci na inovativním výzkumu bezpečnosti silničního provozu. Tento výzkum se hlouběji zabývá chováním účastníků silničního provozu napříč Evropou a snaží se identifikovat, jak řidiči navzájem ovlivňují své chování na vozovce. Projekt, organizovaný LSE Consulting, je navržen […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!