Společnost Dunlop spouští novou kampaň, v níž chce přiblížit nejzajímavější příběhy návratu na vrchol motoristického sportu. Jako jeden z nejúspěšnějších výrobců pneumatik v historii motoristického sportu s více než 127 lety závodních znalostí a zkušeností Dunlop vybral do užšího výběru deset co nejinspirativnějších příběhů, v nichž řidiči a jezdci prokázali obrovskou odvahu, odhodlání a nezkrotnou ctižádost, aby se dokázali probojovat zpět na vrchol.
Každý příběh v hlavní roli s takovými legendami jako jsou Sir Jackie Stewart, Jacky Ickx a Mike Hailwood, ale i se současnými hvězdami jako jsou Marc Marquez, John McGuiness a Johny Herbert, je zaměřen na skutečnou a inspirativní událost, při níž tito závodníci bojovali tak, že se navzdory veškeré pravděpodobnosti dobrali velikého vítězství. Motorističtí fanoušci po celé Evropě mohou začít volit svůj nejoblíbenější příběh na adrese www.greatfightbacks.com 21. ledna.
Výběr zahrnuje vítězství Louise Roseira v závodě 24 hodin Le Mans v roce 1950, i když ho téměř třicet minut závodu stálo řešení problémů s motorem a s rozbitým předním sklem, vítězství Jackieho Stewarta v prudkém dešti během německé Grand Prix v roce 1968, vítězství Jackyho Ickxe v závodě Le Mans v roce 1977 i navzdory celé řadě technických problémů jeho vozu, vítěztví Mikea Hailwooda v Isle of Man TT v roce 1978 po návratu z jedenáctiletého přerušení kariéry a vyléčení Johnyho Herberta ze zranění, které vážně ohrožovalo jeho kariéru, a následné vítězství Mazdy v závodě 24 hodin Le Mans v roce 1991.
Příběhy pokračují legendou DTM Berndem Schneiderem, který dokázal nenaplněnou kariéru v F1 přeměnit na kralování německým automobilovým závodům, uzdravením Pedra Lamy ze zlomenin obou nohou a jeho následnou cestou až na stupeň vítězů v Le Mans a Nürburgring, jízdou Marca Marqueze z posledního na první místo ve Velké ceně v kategorii 125 kubíků v roce 2010 v Estorilu, nečekaným vítězstvím britského týmu Jota v třídě LMP2 v Le Mans v roce 2014 a návratem Johna McGuinesse do vrcholné formy vedoucí k vítězství v závodě Isle of Man v roce 2015.
„Všechny tyto inspirativní příběhy dokládajíí, že je možné dosáhnout čehokoli – i když je to často proti veškeré pravděpodobnosti – ale současně ukazují, jaké odhodlání, intuice a ctižádost jsou pro dosažení skutečně velkých cílů nezbytné,“ řekl Xavier Fraipont, výkonný ředitel Dunlop Motorsport. „Nyní skutečně s velkým napětím očekáváme, který z těchto příběhů fanoušci motoristického sportu z celé Evropy vyberou jako Největší návrat na vrchol všech dob.”
Dunlop dodává předním světovým závodním týmům obutí vozidel už od doby svého revolučního vynálezu pneumatiky v roce 1888. Během celého století a čtvrt, které od té doby uběhly, tak významně přispíval k tomu, aby řidiči a jezdci mohli na nejobtížnějších závodech jako Le Mans a Nürburgring 24 Hodin a Isle of Man TT podávat co nejinspirativnější výkony.
Přesně v souladu s touto DNA společnosti letos Dunlop spustil i novou kampaň s mottem „Forever Forward“ (Navždy vpřed). Součástí kampaně je televizní reklamní spot „Rozhodující vteřina“ o řidiči, který si během závodu sáhne až na dno svých sil.
Komentáře