TROST EXPO 2017 je za námi

26. září 2017, 16:55

Opět o úroveň výše posunul TROST svou tradiční zářijovou výstavu dílů a dílenského vybavení. Letošní veletrh s podtitulem „Vše pro autoservis do nejmenšího detailu“ se rozrostl jak plochou, tak i počtem vystavovatelů. Letos se aktivně prezentovalo 21 značek. Novinkou byla konference, kde TROST představil ambiciózní plány pro své koncepty na rok 2018.

Více než 700 návštěvníků ocenilo pořádání akce tohoto rozsahu na dvou místech a ve dvou termínech. Zároveň umístění výstav do reprezentativních prostor v NH Collection hotelu v Olomouci (7.9.) a Aquapalace hotelu Prague (21. 9.), přineslo skvělé zázemí a pohodlí pro tuto zajímavou akci.

Úvodní slovo dopolední konference pro konceptové partnery TROST obstaral Lukáš Ondráček, jednatel společnosti. Zajímavá prezentace, která vzbudila velký ohlas, přinesla zákazníkům nové pohledy na podnikání servisů v dnešní náročné době. Zásadní sdělení se týkalo hodinové práce v servisech, kdy hodinová sazba je momentálně v síti nezávislých servisů velmi často podhodnocena a vývoj trhu zcela jasně poukazuje na nutnost korekce.

Mapa evropské servisní sítě AutofitNásledovala prezentace Michala Nováka, marketingového a produktového ředitele společnosti. Hlavním motivem jeho příspěvku byla zásadní změna marketingové politiky na poli brand partnerství. Po téměř 10 letech se TROST rozhodl zúžit portfolio nabízených konceptových značek na jedinou. V praxi to tedy znamená transformaci současných čtyř značek AutoAuto, autonetto, AutoGo a Autofit do jediné silné značky Autofit s více než 2.000 servisy v 10 zemích Evropy. Soustředění všech sil na rozvoj a propagaci jedné silné značky, se souběžným investováním značných finančních prostředků v následujících měsících, tak otevírá cestu pro další skokový růst konceptové sítě TROST.

Posledním řečníkem byl manager pro koncepty Jakub Drozd, který dopodrobna rozvedl další změny v konceptové strategii a marketingové podpoře celé partnerské sítě. Všechny probíhající a plánované kroky vedou cíleně směrem k naplnění filozofie značky Autofit.

Na odpolední výstavě se prezentovalo rekordních 21 značek, mezi kterými měli silné zastoupení jak výrobci náhradních dílů a autochemie, tak i garážového vybavení. Speciálně tato sekce měla pro sebe vyčleněný velký prostor umožňující prezentovat to nejzajímavější z nejmodernější strojů. Vedle toho měli zákazníci pod názvem Ostrý Expo čtvrtek k dispozici široký výběr unikátních obchodních nabídek platných jen v den konání akce.

Večerní nepracovní část se pak nesla v duchu poděkování za spolupráci stávajícím zákazníkům a dodavatelům. Bohatá večeře se prolínala s vtipnými výstupy komika Lukáše Pavláska, čísly moderní magie mistra ČR Ondřeje Sládka a bloky hudby z rukou DJ´s. Navíc již během celého dne mohli zákazníci a jejich doprovod využít wellness, což jen umocnilo příjemný a úspěšný výsledek celé akce.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!