Firma Auto Kelly nabízí online objednávku servisního zásahu. Snadno a rychle.
Výhody online objednávky servisu garážového vybavení:
• servis zařízení objednáte snadno, rychle a bez zbytečného papírování
• žádné dlouhé vypisování údajů díky již vyplněným kontaktům
• stav své objednávky sledujete kdykoliv na webu
• až 4 zásahy v jedné objednávce
• informace o stavu servisního zásahu Vám automaticky pošleme přímo na Váš e-mail
Jak na to?
1. Vždy se přihlaste vpravo nahoru zadáním Uživatelského jména a Hesla.
2. V sekci VYBAVENÍ SERVISŮ zvolte položku levého menu Objednat servisní zásah.
3. V Žádosti o provedení servisního zásahu vyplňte povinná pole: ZAŘÍZENÍ, TYP ZÁSAHU, OBJEDNACÍ KÓD, DATUM PRODEJE a POPIS ZÁVADY.
Níže je povinné pole označeno zelenou barvou
Pole ČÍSLO FAKTURY není povinné, ale když ho vyplníte, ulehčíte vyhledání zařízení.
V poli POPIS ZÁVADY je prostor pro velmi podrobný popis stavu zařízení a případné poruchy. Co nejpřesnější identifikace ulehčí orientaci ve vašich požadavcích, a tím urychlí řešení zásahu.
V případě, že se místo zásahu liší od vaší fakturační adresy, označte pole „zaškrtněte, pokud se místo zásahu liší od Vaší fakturační adresy“ a do pole Místo provedení zásahu vyplňte kompletní adresu místa, kde se bude servisní zásah provádět.
Pole Mobilní tel.: se vyplňuje pouze v případě, že se liší od již vyplněného telefonního kontaktu.
4. Po vyplnění formuláře pro dokončení objednávky klikněte na Odeslat.
5. Nyní máte hotovo! Na Váš e-mail budwe zaslána potvrzující informaci o zaevidování požadavku.
V položce levého menu Moje servisní zásahy můžete sledovat stav vyřizování objednávky (Nový, Technik přidělen, Termín domluven, Zásah proveden, Vyfakturováno).
Při změně stavu objednávky Vám bude na e-mail zaslána informace:
• když potvrdíme přijetí požadavku (stav: Nový)
• když s Vámi bude domluven termín provedení a přidělení objednávky servisnímu technikovi. V e-mailu bude uvedeno také jméno a telefonický kontakt na servisního technika. (stav: Termín domluven)
• když je servisní zásah dokončen a při placeném servisu byla i provedena fakturace (stav: Zásah proveden / Vyfakturováno).
Ceník servisních služeb je k dispozici níže, a také ke stažení v Žádosti o provedení servisního zásahu jako CENÍK SERVISNÍCH SLUŽEB.
V případě dotazů je Vám plně k dispozici dispečer servisního oddělení Auto Kelly – p. Novotný.
Kontakt:
Petr Novotný
+420 607 035 905
petr.novotny@autokelly.cz
Komentáře