Pobočka Inter-Teamu v Praze byla otevřena v listopadu 2015. Zákazníkům v České republice zajišťovala dodávky autodílů již od roku 2013. Dříve byly za distribuci autodílů na tomto území zodpovědné týmy z poboček Inter-Teamu v Zgorzelci, Świdnici a Pszczyny. Pobočka v Praze se nachází ve speciálním logistickém areálu přímo u dálnice. Pobočka zajišťuje autodíly pro velkoobchody a maloobchody na území celého Česka.
„Přítomnost firmy Inter-Team v Praze znamená posílení pozice, jako distributora s autodíly, na velmi konkurenčním trhu v České republice. Otevření vlastní pobočky bylo přirozeným vývojem v důsledku stoupajícího zájmu zákazníků, bydlících za řekou Olší, o navázaní úzké spolupráce z Inter-Teamem“ – vysvětluje Michał Gałusa, ředitel prodeje Inter-Teamu.
Když se řekne pobočka Inter-Teamu v České republice, lze ji označit za „100% českou“. To znamená, že Inter-Team skutečně reaguje na potřeby českých zákazníků, své služby nabízí v českém jazyce a zajišťuje řádně časté dodávky přímo z dokonale zásobeného skladu v Praze. Český tým a zkrácení času dodávek nám umožnilo přesvědčit náročného zákazníka za Olší o tom, že Inter-Team je spolehlivý partner v podnikání, který staví na dobrých vztazích.
V září toho roku bylo uspořádáno společenské setkání pro zákazníky Inter-Teamu z České republiky
Zákazníci byli pozváni na pobočku, kde jim byl představen celý tým pražské pobočky. Čekaly na ně speciálně připravené stánky, ve kterých byla prezentována nabídka Inter-Teamu. Zákazníci se mohli seznámit s širokým sortimentem vlastní značky Kraft Automotive. K dispozici měli i trenéry, kteří vedou školení v rámci Technické akademie Inter-Teamu. Hosté se rovněž mohli seznámit s nabídkou Van Sellera, tedy mobilního centra vybavení autodílen, který se mezi zákazníky Inter-Teamu na území Polska těší stále rostoucímu zájmu.
Druhá část společenského setkání byla plná různých zajímavostí. Účastníci mohli změřit své síly a šikovnost mimo jiné ve veslování, střelbě z pušky či luku, nebo výměně pneumatiky u vozu Formuly 1 na čas. Body, které získali v jednotlivých aktivitách využili zákazníci k dražbě, ve které mohli získat velmi atraktivní věcné ceny.
"Eventy pořádané pro zákazníky Inter-Teamu jsou pro nás obzvlášť důležitou formou seznámení se se skutečnými potřebami naších zákazníků a jsou tak dokonalou alternativou obdobných hromadných akcií. Tak to taky bylo v případě Prahy – měli jsme dokonalou příležitost k tomu, abychom vytvořili úzké vztahy se zákazníky. Je to velmi důležité, zvláště na velmi konkurenčním českém trhu" – shrnuje událost Michał Gałusa.
Komentáře