Ford popáté nejúspěšnějším automobilovým importérem v ČR

, 7. ledna 2012, 0:00

Popáté za sebou společnost FORD MOTOR COMPANY, s.r.o., vybojovala pozici nejúspěšnějšího dovozce automobilů do České republiky.

V součtu nově zaregistrovaných osobních a lehkých užitkových vozů totiž Ford dokázal i v loňském roce obhájit své triumfy z let 2007, 2008, 2009 a 2010.

Za celý rok 2011 našlo své zákazníky celkem 16.942 nových Fordů, z toho 14.447 osobních a 2.495 lehkých užitkových vozů. Díky tomu tak celkový podíl Fordu na českém automobilovém trhu (bez nákladních vozů a autobusů) činí za rok 2011 9,08 %. Zároveň se Ford zlepšil oproti výsledkům roku 2010 o 752 prodaných aut, tedy o 4,64 %.

Nejoblíbenějším modelem modrého oválu byl loni v ČR s 4.536 zaregistrovanými vozy Ford Focus, mimochodem nejprodávanější dovážené auto nižší střední třídy a čtvrtý nejprodávanější osobní vůz v České republice. Do první desítky se v absolutním pořadí dostal ještě model Fusion (3.267 prodaných vozů). Ford je tak jediným importérem, který má mezi deseti nejprodávanějšími vozy dva své modely. Také v užitkových vozech byl Ford velmi úspěšný, když jeho legendární model Transit zaznamenal 2.052 registrací (bez započítání 507 registrovaných aut jako osobní vozy). Transit se tak stal znovu vůbec nejprodávanějším užitkovým automobilem na našem trhu a již po dvacáté také dodávkou č. 1 v kategorii středních užitkových vozů.

Od roku 1991, kdy Ford začal svá auta oficiálně nabízet v ČR, se až dosud prodalo celkem 211.565 nových vozů. I díku tomu je modrý ovál nejvíce zastoupenou značkou v českém registru motorových vozidel. Více než 460.000 registrovaných aut znamená, že téměř každý desátý vůz na území ČR nese značku Ford.

„O obhajobu našeho prvenství mezi importéry jsme celý rok tvrdě bojovali. Konkurence byla větší než kdy jindy a za naším úspěchem je zejména ohromná spousta tvrdé práce našich autorizovaných partnerů,“ říká Jan Laube, generální ředitel českého Fordu. „Pět po sobě jdoucích vítězství mezi importéry navíc nemůže být náhoda. Potvrdila se tak mimo jiné skutečnost, že Ford v ČR nejen prodává skvělá auta, ale že má také prodejní a marketingovou strategii, která českým zákazníkům vyhovuje. K našemu úspěchu nesporně přispěly i výhodné ceny servisu a náhradních dílů, stejně jako bohatá nabídka financování nabízená pod značkou Ford Credit,“ dodal Jan Laube.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!