Menu

Jiné info / zajímavosti

Zajímavost: Pokročilý systém filtrace vzduchu v novém Mondeu může zabránit kýchnutí a následné jízdě „poslepu“

Snaha odolat nutkání kýchnout za volantem může být pro cestující ve voze zdrojem pobavení, ale pro řidiče se jedná o nepříjemnost s potenciálně nebezpečnými následky. Alergiemi dnes trpí stále více lidí. Kýchnutí při jízdě rychlostí 95 km/h znamená, že řidič ujede až 20 metrů se zavřenýma očima. Společnost Ford Motor Company nyní uvádí na trh […]

Společnost Shell zvítězila v prestižní oborové soutěži PETROLAWARDS 2014

Společnost Shell obohatila v průběhu roku 2014 své čerpací stanice a zároveň i český trh o dva jedinečné, inovativní projekty, které nezůstaly bez povšimnutí odborné veřejnosti. Koncept nadstandardních veřejných toalet 2theloo na čerpacích stanicích Shell zvítězil v kategorii Projekt roku 8. ročníku soutěže PETROLawards. Nový prodejní formát stop & shop propojující čerpací stanice Shell a […]

Kampaň společnosti Goodyear upozorňuje na nezbytnost používání reflexních prvků

Sněhové plískanice, kluzké silnice, mlha a hlavně tma po ránu i brzo večer, to vše jsou nepříjemné stránky podzimního počasí, s kterými se potýká každý, kdo vyrazí na silnici ať už jako řidič, chodec nebo cyklista. Právě v podzimním a zimním období dochází v důsledku snížené viditelnosti k nejčastějším střetům automobilů s chodci. I z […]

Ford vyrobil v Evropě již tři miliony maloobjemových vznětových motorů

Společnost Ford Motor Company vyrobila v Evropě již tři miliony maloobjemových vznětových motorů s nízkými emisemi CO2. Jubilejním exemplářem se stala jednotka 1.5 TDCi z nové řady motorů Ford splňujících Euro VI, vyrobená v motorárně Fordu v britském Dagenhamu. „Je mimořádně příhodné, že jsme tohoto milníku dosáhli zrovna s naším nejúspornějším a technicky nejvyspělejším dieselem – jednotkou […]

Allianz změnila pohled na volant a zahájila novou reklamní kampaň

Allianz pojišťovna přichází s novou reklamní kampaní, zahrnující billboardy, internet i televizní spoty, které už stačily získat mezinárodní ocenění. Zatímco v minulých letech soustředila pozornost hlavně na povinné ručení, tentokrát představuje značku v širším kontextu. Nápad na letošní kampaň vznikl v Austrálii. To, že odtamtud jsou i televizní záběry, však nepoznáte. Jejich pointa je totiž […]

dTest: Nové crashtesty v největší české databázi

Obsáhlá databáze výsledků nárazových zkoušek Euro NCAP se rozrostla o pět nových vozů. Výsledky pětihvězdičkového Mercedesu-Benz třídy GLA, čtyřhvězdičkových Renaultu Twingo a Toyoty Aygo a dvou tříhvězdičkových modelů – Citroënu Berlingo a elektrické dodávky Nissanu e-NV200 najdete v češtině na www.dtest.cz/crashtesty. Automobilka Mercedes-Benz dostála pověsti luxusní značky, se kterou se spojuje také vysoká míra bezpečnosti. […]

Již 110 let nám bezpečnostní pásy zvyšují šanci na přežití havárie. Přesto na ně zapomínáme, upozorňuje Allianz

Bezpečnostní pás loni oslavil už 110. narozeniny, přesto v roce 2013 zemřelo při nehodách na silnicích v ČR 117 nepřipoutaných cestujících v osobních či nákladních automobilech a 221 se těžce zranilo. Podle odborníků na dopravní bezpečnost z Allianz přitom zapnutý pás snižuje riziko úmrtí nebo zranění na silnicích nejméně o polovinu. Křížek by tak mohl […]

10 nejnovějších CNG plnicích stanic

Počet plnicích CNG stanic v poslední době velmi rychle narůstá. V minulých letech docházelo k nárůstu nových plnicích stanic CNG v řádu jednotek, nyní se staví po desítkách. Stanice CNG nyní vznikají už i na běžných čerpacích stanicích – pouze přidáním stojanu na CNG – a proto si toho nemusí každý všimnout. V současné době […]

Češi si oblíbili auta na CNG i díky úlevě na spotřební dani

Do roku 2020 je v Česku garantovaná snížená spotřební daň na stlačený zemní plyn neboli CNG, což v praxi znamená cenu asi 18 korun za litr. Sníženou sazbou chtěla vláda motivovat řidiče k nákupu vozů na alternativní palivo. Přes rychle rostoucí zájem je počet aut na CNG v Česku v porovnání s rozvinutými evropskými státy […]

Společnost DPD oslavuje 20. výročí a 100 milionů přepravených zásilek

Společnost DPD, přední poskytovatel přepravních služeb, působí na českém trhu od roku 1994. Díky inovativním službám a kvalitnímu zákaznickému servisu se jí za toto období podařilo získat vedoucí pozici na trhu a přepravit přes 100 milionů zásilek. První tuzemské zásilkové depo otevřela společnost DPD v roce 1994 v Ústí nad Labem. Distribuce se zde dělila mezi tři […]

Jiné informace a zajímavosti z trhu