Společnost Continental mění pozici své značky na evropském trhu

6. února 2017, 16:05

Společnost Continental hodnotí své marketingové aktivity z předchozích let a představuje své plány pro nejbližší budoucnost.

Po fotbalovém šampionátu UEFA EURO 2016TM může být společnost Continental při pohledu zpět spokojena. Má za sebou 21 let úspěšného oficiálního sponzorství šesti nejpopulárnějších světových fotbalových turnajů – světového poháru FIFA 2006, 2010 a 2014 a UEFA EURO 2008, 2012 a 2016 – a v neposlední řadě i šampionátů UEFA Champions League v letech 1995 až 2000. Sponzorování fotbalových událostí se ukázalo jako velice efektivní a skvělý způsob zviditelnění prémiové značky pneumatik Continental na většině evropských trhů. „Jsme potěšeni dlouhodobým pozitivním vlivem našeho příslibu ke sponzorování profesionálních fotbalových událostí. Tímto způsobem se nám podařilo dobře odlišit od většiny našich konkurentů, kteří na konci 90. let sázeli převážně na podporu motoristických sportů. Díky našemu přístupu se značka Continental výrazně zapsala do povědomí na všech hlavních evropských trzích,“ říká Nikolai Setzer, člen výkonné rady společnosti Continental AG zodpovědný za firemní nákupy a divizi pneumatik čtvrtého největšího výrobce pneumatik na světě, jehož tržby přesahují 10 miliard eur.

Když se šampionát UEFA EURO 2016 chýlil ke konci, dosáhli jsme našich cílů týkajících se povědomí o značce, jež jsme si stanovili pro komunikační platformu, kterou fotbal představoval. Tento nárůst povědomí znamená, že naše značka prémiových pneumatik může v Evropě přistoupit k dalším logickým strategickým krokům,“ dodává Setzer.

Naše nová cílová pozice se opírá o několik desetiletí soustředění na bezpečnost – snahu o dosažení co nejkratší brzdné dráhy – a z dlouhodobého hlediska bude kombinována se strategií „Vision Zero“ – žádné smrtelné úrazy, žádná zranění a žádné nehody na silnicích. Společně s naší divizí Chassis & Safety budeme zdůrazňovat pozitivní vliv prémiových pneumatik na fungování pomocných systémů řidiče, jako jsou ESC, AEB a ABS pro motocykly, který se snažíme každým dnem zvyšovat,“ vysvětluje Setzer. Vzhledem k těmto okolnostem bylo motto nové marketingové kampaně jasnou volbou – „Mobilita zdokonalená německou technologií“. „Jsme přesvědčeni, že se jedná o logické cílové umístění společnosti Continental, protože žádný jiný výrobce pneumatik či dodavatel z automobilového průmyslu na světě nedisponuje touto jedinečnou kombinací technologie pro výrobu pneumatik a kompetencí v oblasti automobilového průmyslu. To jsou i důvody, proč se naše prémiová značka Continental stala synonymem maximální bezpečnosti na silnicích a proč tuto pozici chceme i v budoucnu posilovat. V nadcházející době bude německá odbornost v oblasti technologií pro výrobu pneumatik a vývoj automobilů středobodem nejen našeho každodenního vývoje, ale i našich marketingových aktivit.“

Nová evropská kampaň poběží v televizi, tisku, v místech prodeje u partnerů společnosti a on-line. Společnost Continental rovněž plánuje aktivně využívat různé kanály na sociálních médiích k navázání dialogu s řidiči a dalšími uživateli a vysvětlovat jim výhody řešení na podporu mobility, jež tato společnost nabízí. „Při vývoji kampaně jsme se soustředili na to, aby byla flexibilnější než kdykoli předtím a působila moderním a živým dojmem. To je znát například v pestřejším výběru grafiky, kterou používáme k ilustraci různých témat. Tento krok nám pomáhá jasně se odlišit od konkurence na trhu s náhradní výbavou,“ popisuje Silke Gliemann, který společně se svým týmem zodpovídá za marketingovou komunikaci v Evropě, na Středním východě a v Africe (EMEA). V budoucnu se tak budeme moci setkat s řadou scénářů v různých variantách, které posílí důvěru zákazníků v řešení na podporu mobility společnosti Continental. Nová kampaň byla navržena ve spolupráci se společností Serviceplan Campaign International GmbH & Co. KG se sídlem v Hamburku a bude postupně zaváděna v celé Evropě. Výrobu televizních spotů zajišťovala společnost Markenfilm GmbH & Co. KG rovněž se sídlem v Hamburku.

Veškerý obsah nové kampaně a specializovaných webových stránek www.VisionZeroWorld.com se nese ve společném duchu strategie Vision Zero. Celková nabídka bude zahrnovat široké spektrum multimediálního obsahu na téma vyšší bezpečnosti na silnicích díky technologiím pro předcházení nehodám. Společně s novým čtvrtletním formátem magazínu VisionZeroNews si budete moci přečíst řadu zpráv a článků týkajících se různých technologií a podívat se na videa a grafiku – některé grafiky budou animované. Jednou z pokračujících aktivit samozřejmě zůstane zapojení společnosti Continental do kampaně asociace Global NCAP s názvem „Stop the Crash“ coby dodavatele pro automobilový průmysl a exkluzivního partnera vyrábějícího pneumatiky. Cílem této kampaně je šířit osvětu právě o technologiích pro předcházení nehodám, obzvláště pak v hustě osídlených rozvojových zemích. Z pohledu společnosti Continental coby technologické společnosti kampaň „Stop the Crash“ přesně odpovídá budoucímu cílovému umístění značky, neboť je založena na poskytování informací a budování povědomí prostřednictvím seznamování lidí s různými technologiemi. Pod záštitou organizace Global NCAP a jejích dceřiných společností kampaň „Stop the Crash“ prosazuje partnerský přístup angažující většinu hlavních světových dodavatelů z automobilového průmyslu a dalších předních organizací, mezi něž patří například německý automobilový klub ADAC. Kampaň se orientuje nejen na rozhodující politické činitele a správce velkých vozových parků, ale i na novináře a běžné řidiče.

Související články

Continental: Bez zimních pneumatik se to může prodražit
Continental: Bez zimních pneumatik se to může prodražit

Za jízdu za zimních podmínek bez zimních pneumatik hrozí v zahraničí pokuty a body a také při špatném obutí mohou pojišťovny zpětně vymáhat náhradu škod.

3 situace, kdy se nevyplatí investice do Eco pneumatik
3 situace, kdy se nevyplatí investice do Eco pneumatik

Pneumatiky s nízkým valivým odporem sice umí snížit spotřebu vozidla o cca 2%, na druhou stranu však vyžadují, aby s nimi bylo zacházeno „citlivě“. Tento druh pneumatiky je náchylnější k rychlejšímu opotřebení a ani snížení valivého odporu zde není „zaručeno“ v případě, že řidič ignoruje základní pravidla péče o pneumatiky.

Continental: Pár tipů jak na zimní pneu
Continental: Pár tipů jak na zimní pneu

Příprava na zimní motoristickou sezónu se nerovná pouze koupi libovolných zimních pneumatik. Mezi jednotlivými modely pneumatik jsou velké kvalitativní rozdíly (při výběru se doporučuje řídit výsledky odborných magazínů či auto-moto klubů). Velký vliv na to, jak se pneumatika vypořádá se zimními podmínkami, má i pravidelná údržba ze strany řidiče. Vzorek Kvalitní vzorek snáze a rychleji […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!