Dunlop uvádí na trh třetí pneumatiky v hypersportovním segmentu v průběhu posledních šesti měsíců. Zcela nové pneumatiky D213 GP Pro vyvinul pro skutečné „profi” jezdce jako nástupce pneumatik D212 GP Pro, které přispívaly k vítězství v legendárním závodě Isle of Man TT.
Po debutovém vítězství pneumatik klíčových rozměrů a směsí na hlavních šampionátech Dunlop celou řadu představí v červenci.
Nová řada D213 GP Pro je zkonstruována speciálně pro jezdce, kteří za sebou mají technické zázemí soutěžního týmu a jejichž motocykly jsou nastaveny kompletně pro závodní účely. Dunlop v ní představuje i celou řadu nejnovějších technologií.
Nová, pokročilá konstrukce předních pneumatik
Po úspěšném testování při motocyklovém sportu Dunlop zavádí na pneumatiky na přední kolo nejnovější generaci souvislého bezešvého pásu Jointless Belt – JLB. Nejnovější dezén souvislého bezešvého pásu se skládá ze tří vrstev, které prokazatelně zabraňují deformaci pneumatiky při působení silných odstředivých sil a při náklonu do zatáček v plné rychlosti. K této nové konstrukci souvislého bezešvého pásu se Dunlop přiklonil rovněž s cílem zajistit mimořádnou přesnost a stabilitu při razantním brzdění.
Nejnovější konstrukce souvislého bezešvého pásu se uplatňuje souběžně s novým tvarem předního profilu. Výsledkem kombinace obou technologií je větší styčná plocha při náklonu, snazší řízení a vysoce citlivá reakce při zatáčení.
Nová konstrukce zadních pneumatik
Známá technologie souvislého bezešvého pásu značky Dunlop našla uplatnění i při konstrukci zadních pneumatik. Díky jednovrstvému bezešvému pásu z vysoce tažného aramidu je kostra pevná, ale lehká a nabízí mimořádně předvídatelné chování, dobrou zpětnou vazbu a stabilní výkonnost.
Zadní alternativa pro endurance
Dunlop v řadě D213 GP Pro zájemcům nabídne na zadní kolo i alternativu pro endurance. Jakožto nejúspěšnější výrobce pneumatik v celé historii Mistrovství světa endurance FIM Dunlop využil poznatky získané při úspěšném angažmá v těchto závodech, aby vyvinul a na zakázku nabídl nové zadní pneumatiky speciálně pro závody pro endurance. Pneumatiky jsou vybaveny nejnovější technologií Heat Control značky Dunlop, která zvyšuje jejich odolnost vůči roztržení. Heat Control Technology vychází z dvou vrstev – pevnou a trvanlivou vnější směs kombinuje s bázovou směsí, která zlepšuje hodnotu provozní teploty při všech ročních obdobích.
Nový dezén ve tvaru ploutve s optimalizovaným sklonem dezénových drážek
Charakteristický dezén běhounu Dunlop navrhl s cílem optimalizovat zahřívací dobu a zajistit maximální styk s vozovkou za sucha.
Vítězný debut na závodech
V zahajovacím kole náročného mistrovství CIV National Trophy 600 Championship v italské Imole zajistil Stefano Casalotti (Yamaha) pro pneumatiky D213 GP Pro první vítězství hned při jejich prvním víkendu na šampionátu.
V úvodním kole IDM Supersport na německém Nürburgringu obsadil Kevin Wahr první příčku v obou závodech na stroji Yamaha R6 a přinesl tak pneumatikám D213 GP Pro vítězný debut také na předním německém mistrovství.
Velice úspěšně pneumatiky minulý víkend debutovaly také na nejnáročnějším silničním závodě vůbec – na Isle of Man TT. Před závodem si je vyzkoušelo a vybralo několik předních týmů.
Kompletní portfolio hypersportů
V průběhu posledních šesti měsíců Dunlop uvedl na trh tři nové hypersportovní pneumatiky. Reagoval tak na pokračující vydělování jednotlivých segmentů na trhu hypersportovních pneumatik.
Komentáře