Zpráva o trvalé udržitelnosti 2016 od Bridgestone

, 20. července 2017, 13:35

Zpráva pojednává o rozsáhlých globálních aktivitách koncernu Bridgestone v oblasti sociální odpovědnosti (CSR), v rámci programu „Our Way to Serve“ (Náš způsob služby), a přináší přehledy, základní informace o spuštění programu a popisy tří prioritních oblastí: mobilita, lidé a životní prostředí, jakož i zásady managementu.

Prioritní oblasti a zásady managementu společnosti Bridgestone
Prioritní oblasti a zásady managementu společnosti Bridgestone

V reakci na změny na globálním trhu z hlediska trvalé udržitelnosti specifikuje koncern Bridgestone zásadní sociální a ekologické problémy, které hodlá řešit, a popisuje některé z iniciativ, které podniká s cílem vyřešit uvedené problémy. Koncern například formuluje střednědobé cíle pro rok 2020 v rámci ekologických prioritních oblastí a popisuje úspěchy, dosažené v roce 2016:

  • snížení spotřeby vody na vyrobenou jednotku o 28,5 % (v porovnání s rokem 2005)
  • zvýšení produktivity zdrojů o 31 % (v porovnání s rokem 2005)
  • snížení emisí CO2 z provozních činností a následného používání produktů, vztaženo k čistým výnosům z prodeje, o 29 % (v porovnání s rokem 2005)
  • snížení valivého odporu pneumatik o 13 % (v porovnání s rokem 2005)

Tato zpráva také představuje hodnoty, které koncern vytvořil v prioritních oblastech. „Přestože Bridgestone vždy používal inovace k vývoji širokého sortimentu produktů a služeb, pro budoucnost hodláme vyvíjet a nabízet obchodní řešení, která přispějí k vyřešení sociálních problémů a zároveň budou splňovat očekávání zákazníků,“ poznamenává ve zprávě Masaaki Tsuya, předseda představenstva a jednatel společnosti Bridgestone Corporation. „Výsledkem jsou velmi kvalitní a vysoce inovativní přínosy pro naše zákazníky, pozitivní vliv na společnost a uznání od našich zákazníků, že je Bridgestone důvěryhodným poskytovatelem řešení.“

Koncern Bridgestone bude aktivně řešit sociální problémy, pracovat na naplňování očekávání společnosti a přispívat k realizaci trvale udržitelného životního prostředí a společnosti. Aktivním dialogem s širokými vrstvami zainteresovaných stran se koncern snaží vytvářet společné hodnoty pro své zákazníky a společnost.

Související články

Pneumatika Bridgestone DriveGuard sbírá ocenění
Pneumatika Bridgestone DriveGuard sbírá ocenění

V loňském roce představila společnost Bridgestone novou řadu letních a zimních pneumatik DriveGuard Summer a Winter. Inovativní pneumatiky nabízejí motoristům bezpečnost a komfort rozšířené mobility, kdy řidič i po ztrátě tlaku v pneumatice může pokračovat v jízdě dalších až 80 km rychlostí 80 km/h.

Firestone uvádí na trh novou pneumatiku Roadhawk
Firestone uvádí na trh novou pneumatiku Roadhawk

Firestone spustil v roce 2014 program revitalizace své značky v Evropě. Jeho základem jsou investice do produktů, rozšiřování produktové řady a zvyšování povědomí o značce mezi zákazníky. Pneumatika Roadhawk je šestou pneumatikou, kterou Firestone uvádí na trh během pouhých tří a půl let.

Bridgestone vytvořil portál plný inspirujících příběhů
Bridgestone vytvořil portál plný inspirujících příběhů

Bridgestone vytvořil širokou internetovou platformu, jejímž prostřednictvím sdílí s fanoušky jízdy v jedné stopě nezapomenutelné příběhy a zážitky, související s pneumatikami Bridgestone pro motocykly. Uživatelé na ní naleznou také tipy pro návštěvu úžasných míst při dobrodružných výpravách.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!