Goodyear staví automatizovaný závod na výrobu pneumatik

19. září 2017, 16:17

Společnost Goodyear pokračuje v uplatňování svého obchodního modelu založeného na propojování. V polovině září oznámila záměr vybudovat v Lucembursku nový výrobní závod, který bude využívat nejmodernější výrobní proces, aby dokázal splnit rostoucí požadavky zákazníků a spotřebitelů na prémiové pneumatiky.

pokládání základního kamene nového závodu Goodyear
Dan Biancalana – starosta obce Dudelange, Richard J. Kramer – předseda, CEO a prezident společnosti Goodyear, Etienne Schneider – místopředseda lucemburské vlády a ministr hospodářství, Chris Delaney – prezident společnosti Goodyear pro Evropu, Blízký východ a Afriku, Carlos Cipollitti – viceprezident společnosti Goodyear pro Evropu, Blízký východ a Afriku (zprava doleva)

Nový patentovaný výrobní postup pojmenovaný Mercury vychází z vysoce automatizovaných navzájem propojených pracovišť, v nichž se postupně uplatňují jednotlivé výrobní technologie s cílem co nejefektivnější výroby prémiových pneumatik v malých sériích. Vyrábí se při něm omezený počet kusů pro potřeby dodávek náhradních dílů nebo originální výbavy na přání.

Postup Mercury a s ním spojené plány společnosti Goodyear na slavnostním položení základního kamene nového zařízení v polovině září v Lucemburku představil její předseda, CEO a prezident Richard J. Kramer.

Mercury je naší odpovědí na rostoucí složitost, s níže se musí odvětví výroby pneumatik potýkat v důsledku toho, že se stále rozrůstá počet modelů vozidel a jejich různých verzí nabízených zákazníkům,“ řekl Richard J. Kramer. „Díky ní jsme schopni zvýšit rychlost a pružnost, abychom mohli dostát rostoucí poptávce po malých objemech vysoce ziskových prémiových pneumatik Goodyear a dodávat je zákazníkům podle jejich přání a rychleji než dosud.“

Nový výrobní závod s plánovaným otevřením v roce 2019 se nachází v těsné blízkosti lucemburského světového inovačního centra společnosti Goodyear a jeho zkušebních ploch. Investice na vybudování zařízení s celkovou roční kapacitou půl milionu pneumatik dosáhne 77 milionů dolarů. Závod vytvoří 70 nových pracovních míst na plný úvazek.

Technologie využité při výrobním postupu Mercury v průběhu uplynulých pěti let vyvíjela a testovala inovační a vývojová centra společnosti Goodyear.

Související články

Celoroční pneumatiky Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 získaly více než 54 homologací
Celoroční pneumatiky Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 získaly více než 54 homologací

Od prvního představení před necelými dvěma lety již celoroční pneumatiky Goodyear Vector 4Seasons Gen-2 získaly více než 54 homologací pro 27 platforem deseti různých prvovýrobců. Jedná se např. o Audi, Citroën, Fiat, Ford, Opel, Renault, Seat, Škoda, Smart a Volkswagen.

SealTech jako řešení pro prodloužení provozuschopnosti vozidla po defektu
SealTech jako řešení pro prodloužení provozuschopnosti vozidla po defektu

Společnost Goodyear oznamuje, že její několikrát oceněné vysoce výkonné pneumatiky Eagle F1 Asymmetric 3, vybavené nejnovější technologií značky Goodyear – SealTech, schválila automobilka Volkswagen jako originální výbavu svého nového modelu Arteon.

Goodyear obouvá vozy automobilky Jaguar
Goodyear obouvá vozy automobilky Jaguar

Společnost Goodyear oznámila, že si ji automobilka Jaguar Land Rover vybrala jako dodavatele originální výbavy pro nové modely Jaguar F-PACE, Land Rover Discovery a Range Rover Velar.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!