Bridgestone spustil nové webové stránky pro osobní pneumatiky v češtině

, 9. září 2013, 9:54

Bridgestone ČR spustil nové webové stránky pro české řidiče osobních a lehkých užitkových vozů, včetně kategorií SUV a 4×4. Cílem webových stránek je poskytovat řidičům aktuální informace o pneumatikách Bridgestone svěžím, atraktivním, uživatelsky přívětivým a poutavým způsobem.

Webová stránka nabízí řidičům několik různých způsobů, jak vyhledat vhodnou pneumatiku Bridgestone pro jejich vozidlo. Buď již zájemci přesně vědí, jakou pneumatiku hledají, nebo se mohou spolehnout na vyhledávač vhodných produktů Bridgestone podle zadaných parametrů.

Bridgestone před vytvořením nové webové stránky realizoval rozsáhlý spotřebitelský výzkum v několika regionech, aby lépe porozuměl potřebám řidičů a rovněž způsobu, jímž by měl Bridgestone podle nich komunikovat po internetu.

Na základě výsledků výzkumu byla webová stránka rozdělena do 2 hlavních částí:

PNEUMATIKY:
Různé způsoby pro vyhledání nejvhodnější pneumatiky pro dané vozidlo vycházejí vstříc preferencím odlišných typů zákazníků ve snaze informovat je o přednostech našich různých řad pneumatik a produktů.

VAŠE CESTA:
Kromě poskytování aktuálních zpráv, výsledků testů pneumatik, bezpečnostních tipů a dalšího obsahu se snažíme dát najevo vřelý zájem o „cesty“ našich zákazníků, ať vedou kamkoli, prostřednictvím nápadů a tipů pro každodenní cestování automobilem, ale i výlety a budoucí cestovatelské plány.

Ve všech částech webové stránky je připraven VYHLEDÁVAČ PRODEJCE, který dovede návštěvníka k nejbližšímu prodejci.

„Globální slogan značky Bridgestone ‚Your Journey, Our Passion‘ – Vaše cesta, naše vášeň – je centrem všech našich aktivit a na této filozofii je postavena i naše nová webová stránka, která inovativním způsobem usnadní život našim zákazníkům poskytováním důležitých a užitečných produktových informací a přitažlivého obsahu s cílem zlepšit celkové zážitky z jízdy, ať už sdílením nápadů pro výlety nebo radami pro bezpečnější způsob řízení,“ říká Jake Rønsholt, generální ředitel oddělení korporátní a značkové komunikace ve společnosti Bridgestone Europe.

Webová stránka věnovaná osobním pneumatikám Bridgestone je druhým plodem úspěšné spolupráce mezi společností Bridgestone Europe, britskou agenturou Amaze, která poskytuje komplexní služby v oblasti digitální komunikace, a skupinou Cegeka se sídlem v belgickém Hasseltu, jež nabízí veškeré služby v oboru informačních a komunikačních technologií.

Bridgestone je předním výrobcem letních, zimních a celoročních pneumatik pro osobní a lehké užitkové vozy včetně vozidel s pohonem všech kol a SUV. V Evropě je nabízena a vyráběna kompletní řada produktů Bridgestone.

http://auto.bridgestone.cz

Související články

Pneumatiky Bridgestone Potenza pro první sériově vyráběný model Volvo Polestar
Pneumatiky Bridgestone Potenza pro první sériově vyráběný model Volvo Polestar

Ultravysocevýkonné pneumatiky Bridgestone Potenza byly vybrány pro prvovýbavu nového modelu Volvo S60 Polestar s výkonem 257 kW (350 k). Pneumatiky rozměru 235/40 R 19 96Y byly důkladně testovány švédskou automobilkou a schváleny pro její první sériově vyráběný model Polestar. Limitovaná edice Volvo S60 Polestar s pohonem všech kol byla vyvinuta pro australský trh jako pilotní […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!