Největší prodejce litých a ocelových kol pro osobní a lehké užitkové vozy na trhu s náhradními díly v České republice, společnost ALCAR BOHEMIA, se znovu stala generálním partnerem soutěže pro motoristickou veřejnost, která hledá České auto 2016.
ALCAR BOHEMIA dlouhodobě podporuje akce, které zvyšují zájem o nové vozy, jejichž provoz je nejen bezpečnější, ale také hospodárnější a ekologičtější. Během své 18leté působnosti v ČR si produkty skupiny ALCAR, a to litá kola značek AEZ, DOTZ, DEZENT a ENZO a ocelová kola značky ALCAR STAHLRAD vybralo pro svůj vůz již více než milion motoristů. ALCAR BOHEMIA je tradičním podporovatelem také dalších akcí spojených s motorismem, jakými jsou například motoristická show Legendy nebo ankety Auto roku a Zlatý volant.
ALCAR pomáhá motoristům při výběru litých kol také novou generací webového konfigurátoru, který nabízí v detailním 3D zobrazení téměř 600 modelů automobilů včetně nejnovějších modelových řad a více než 80 designů litých kol. Každá animace vozu se skládá z 52 vysoce kvalitních fotografií a motoristé mají možnost navolit si jakoukoliv individuální barvu karoserie i takové detaily, jako jsou různé odstíny interiérů nebo nastavení výšky podvozku a tónování skel. 3D konfigurátor mohou motoristé využít a zároveň se přesvědčit, že „Kola dělaj auto“ na stránkách www.alcar.cz.
ALCAR BOHEMIA je také spolehlivým dodavatelem komplexního řešení TPMS pro pneuservisy, které s jeho pomocí dokáží obsloužit v podstatě všechny majitele nových vozů, které jsou povinně vybavené TPMS. Díky dostupným datům od ALCARu mohou pneuservisy s jistotou zákazníkům nabídnout senzory kompatibilní s vybraným designem litých kol i konkrétním vozidlem.
Více na www.alcar.cz.
Komentáře