Zájem o koupi nového vozu předčil na AUTOSHOW PRAHA 2014 očekávání

13. října 2014, 9:30

Autoshow Praha 2014 byla letos jediným celostátním autosalonem v České republice. Přes 25 tisíc návštěvníků si přišlo vybírat nový vůz mezi více než 200 exponáty čtyř desítek značek. Ty představily přes dvě desítky premiér v České republice.

Výstava se vrátila po 4 letech na holešovické výstaviště v novém konceptu. Všem vystavovatelům byly zajištěny shodné výstavní prostory počínaje poskytnutím požadované plochy, vybudováním shodných stánků včetně zázemí, vjezdových karet, vstupenek pro zákazníky a umožnění testovacích jízd pro veřejnost. Inspirací byl autosalón v Ženevě, kde jsou stánky standardizovány a liší se prakticky pouze velikostí plochy a značkovým brandingem.

„Smyslem výstavy, kterou opět uspořádala Incheba Praha, je podpora prodeje nových automobilů. O úspěšném naplnění tohoto cíle svědčí reakce vystavovatelů a jejich celkové hodnocení akce,“ říká Veronika Plocková, manažerka výstavy Autoshow Praha.

Vít Pěkný, NH Car (Škoda, Kia, Fiat, Volkswagen)
Společnost NH Car měla na výstavě největší expozici se 4 prezentovanými značkami. Nejvíce prostoru bylo věnováno domácí značce Škoda. Které modely byly pro návštěvníky hitem?
„Magnetem celého křídla byl v čele haly na pódiu vystavený model Yeti Xtreme. Počet návštěvníků, kteří se u vozu nevyfotili, by se dal spočítat na prstech jedné ruky. Další zaslouženou pozornost si vydobyla Škoda 1100 MBX, kterou mnozí mají stále ještě ve své paměti z našich silnic. Octavia Scout, která měla svou výstavní premiéru v Čechách, odolávala zvýšeným atakům zejména ze strany firemní klientely, zatímco vyfešákovaný žlutý Rapid s akčním paketem Style byl cílem spíše privátních zákazníků. Celkově bych zhodnotil naši účast na výstavě jako vysoce přínosnou z hlediska počtu vážných a reálných zájemců o koupi vozu,“ uvedl Vít Pěkný, generální ředitel společnosti NH Car.


Christian Lang, Porsche Inter Auto CZ (Audi, Bentley, Lamborghini, Porsche)
Společnost Porsche Inter Auto CZ se prezentovala 4 prémiovými značkami včetně Lamborghini, jejíž oficiální zastoupení se otevře na podzim letošního roku. Váš stánek tak patřil k největším. Jak jste byli spokojeni se zájmem o luxusní vozy, které nabízíte?
„Naše společnost především velmi dobře prezentovala image luxusních značek Porsche, Bentley, Audi a Lamborghini. Zaznamenali jsme i několik poptávek po vozech těchto prémiových značek, takže účast na výstavě hodnotíme pozitivně,“ sdělil Christian Lang, generální ředitel společnosti Porsche Inter Auto CZ.

David Kopal, Scuderia Praha (Ferrari, Maserati)
Lze říci, že se na stánku společnosti Scuderia Praha objevili potenciální zákazníci vystavovaných modelů Ferrari California T a Maserati Ghibli a Quattroporte?
„Potvrdil bych, že se na stánku společnosti Scuderia Praha objevili potenciální zákazníci vystavovaných modelů. Ti byli pozváni do našeho showroomu, aby vozy blíže poznali při testovacích jízdách. Někteří z nich již realizují nákup vozu značky Ferrari či Maserati,“ svěřil se David Kopal, marketingový ředitel společnosti Scuderia Praha.

Michal Suk, Auto MOTOL BENI (Ford)
Značka Ford patří k nejdéle působícím na trhu v České republice. Žhavé novinky značky jsou prezentovány v tuto dobu na autosalonu v Paříži, přesto patřila expozice značky Ford v Holešovicích k největším. Jak hodnotíte výstavu, která se vrátila do Prahy po 4 letech?
„Právě zakončený 17. ročník Autoshow Praha byl, po relativně dlouhé době temného období výstav automobilů v České republice, velice milým překvapením. Profesionálně připravená akce se širokou škálou vystavovaných značek byla velice zajímavou příležitostí pro potenciální zákazníky jak vybrat svůj nový vůz. Prezentace naší společnosti zastupující značku Ford se nesla napříč kompletní nabídkou, kdy návštěvníci mohli shlédnout osobní i užitkové vozy a to včetně sportovního modelu Fiesta ST. Zajímavostí našeho stánku byla premiéra nového produktu, který naše společnost AMB Praha nabízí majitelům vozidel značky Ford. Jde o doživotní záruku na výměnu brzdových destiček. Jedinečný produkt, díky kterému majitelé Ford již nemusejí za brzdové destičky platit.

Věřím, že se organizátorům Autoshow podaří minimálně udržet nastavenou laťku kvality a množství prezentovaných značek a zároveň přeji, aby další ročníky přivedly do prostor Průmyslového paláce ještě více návštěvníků, budoucích majitelů nových vozidel. Naše společnost se příštích ročníků Autoshow zcela jistě zúčastní. V příštím roce návštěvníkům předvede několik nových modelů od Vignale, přes Edge až po zcela nový Ford Mustang,“ řekl Michal Suk, ředitel společnosti Auto MOTOL BENI.

Adolf Trachta, Infiniti Centrum Praha (Infiniti)
Značka Infiniti patří do prémiového segmentu. Podařilo se navázat na výstavě kontakt s relevantními zájemci o modely této značky? A který z modelů si získal mezi lidmi nejvíce sympatií?
„Výstava Autoshow Praha byla pro nás přínosem, jelikož jsme díky účasti na ní v kontaktu s vážnými zájemci o vozy značky Infiniti, kterou zastupujeme. Podle očekávání získal nejvíce sympatií model Infiniti Q50 včetně nové verze vybavené dvoulitrovým benzínovým turbomotorem. Tento model si na výstavě odbyl svoji premiéru na českém trhu,“ uvedl Adolf Trachta, ředitel společnosti Infiniti Centrum Praha.

Václav Malý, AUTOAVANT (Renault)
Jako jeden z největších prodejců značky Renault jste představili 6 modelů, mezi nimi i nové Twingo. Jaké na něj byly ohlasy a co si od něho slibujete do budoucna?
„Podle reakcí odborníků v rámci novinářské části, tak veřejnosti, se stalo nové Twingo představené v české premiéře top modelem. Vzhledem k pohonu zadních kol, unikátnímu umístění motoru vzadu před zadní nápravou a maximálnímu využití pro komfort cestujících, umožňuje výjimečné jízdní vlastnosti zcela jedinečné v dané třídě vozů. Díky těmto vlastnostem předpokládáme, že nové Twingo naváže na prodejní bestseller z roku 1993 Renault Twingo I a stane se lídrem v segmentu malých vozů.

Celkově se po delší době jednalo o skutečnou a kvalitní výstavu a prezentaci aktuální špičky prodávaných osobních a užitkových modelů. Podle mého názoru k tomu přispěla i jednotnost stánků, kdy v minulých letech byly značné rozdíly mezi jednotlivými značkami. Za Renault musím konstatovat, že se jednalo o velmi úspěšnou výstavu především z hlediska obchodního,“ řekl Václav Malý, předseda družstva AUTOAVANT.

V příštím roce dosáhne Autoshow Praha své dospělosti, bude se konat již po osmnácté. „Letošní zcela nový koncept se ukázal jako velmi zdařilý. Navázat na něj by měla výstava Autoshow Praha i v roce 2015 s tím, že program bude významně rozšířen, aby se celostátní autosalon v Praze stal ještě atraktivnějším. Pořadatelská společnost Incheba Praha děkuje všem návštěvníkům i vystavovatelům za účast a těšíme se na Vás příští rok, pevně věříme v ještě hojnějším počtu,“ uzavírá slovy Markéta Holatová, tisková mluvčí výstavy Autoshow Praha.

Související články

AUTOSHOW Praha 2014 ve znamení obrovského zájmu o koupi nového vozu
AUTOSHOW Praha 2014 ve znamení obrovského zájmu o koupi nového vozu

Přes 25 tisíc návštěvníků, více než 40 značek a přes dvě desítky premiér na výstavní ploše o celkové rozloze přes 16 tisíc metrů čtverečních. To je úspěšná bilance letos jediného celostátního autosalonu na území České republiky. Ten proběhl ve dnech 25. až 28. září 2014 na holešovickém výstavišti v Průmyslovém paláci a jeho okolí. K vidění […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!