MOTOR expert: aktualizovaný seznam značek v Manuálu SME

, 12. března 2012, 0:00

Pro každého, kdo si pořídil nový Manuál SME, přináší firma MOTOR expert aktualizaci v podobě abecedního Seznamu školených značek v ŠZD MOTOR expert s.r.o.

Seznam odpovídá maximálnímu rozsahu značek, které mají řízené emisní systémy a které se můžou objevit ve Vaší emisní stanici. Data na uvedené značky se nachází ve schválených informačních systémech (VD 4/2010). Pro rozšíření Vašeho oprávnění je nutné, abyste u uvedených značek prokázali také schopnost ověření řídícího systému (viz. Zákon č. 56/2001 Sb.). Po absolvování školení nezapomeňte požádat o rozšíření oprávnění Vaší emisní stanice.

Tento nový přehledný seznam Vám jistě poslouží pro lepší orientaci v proškolených značkách, pro kontrolu úplnosti Vašeho oprávnění, jako podklad pro žádost o rozšíření oprávnění, jako podklad pro porovnání rozsahu školení, disponibilních dat a Vašeho testeru pro komunikaci s ŘJM apod.

Seznam ke stažení ZDE.

Další informace na motorexpert.cz.

 

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Anonym, 22. března 2012, 0:00 0 0

Chtěl bych se zde veřejně a přede všemi firmy MOTOR Expert zeptat, zda považuje školení "na značky" za logické a zda papouškování nesmyslného zákona a vyhlášky, která je před novelizací a před zhroucením byla již na počátku jejího schválení, by nestálo za řeč pár slov kritiky, tedy alespoň ze slušnosti k lidem, které jim léta za nesmyslnou kaskádu školení, která trvala týdny, platí(ly).



Vždyť je zcela evidentní, že kdo do chvíle na značky předlouhých kaskádovitých týdenních školeních školil, že si z nekompetentnosti tvůrců tohoto nesmyslu dělají byznys za prodej levných informací na povinných školeních.

To trvalo do té doby, než si IHR Technika po letech tvrdé kritiky a na začátku úpěnlivých a nevyslyšených výzvách k bojkotu školení "na značky" dovolila oznámit program školení všech značek za jeden den a za rozumnou cenu, na který reagovalo jedno nejmenované školící středisko okamžitě sjednocením také do všech značek, a které všichni provozovatelé stanic SME a samotní emisní technici uvítali.



Dále bych uvítal veřejné vysvětlení, proč je při rozšíření o jednu značku nutná expertíza pracoviště za ca 9.000,- Kč, když někdo rozšiřuje u SME, která měla schválení na "RENAULT" a chce si jej rozšířit na "DACIA", a zda jste toto v době, po kterou intenzivně několik let školíte, účastníkům kurzu logicky a pochopitelně vysvětlovali.



Chtěl bych se zeptat firmy MOTOR Expert, budu se ale ptát ostatních subjektů, které techniky emisních stanic školí, zda jim nesmyslné zavírání emisních stanic za delikty jako pootevřená vrata zkušebny, nepodepsaná kopie protokolu o emisích, nesprávný kužel na odsávání (pozor: neexistuje jejich oficielní schvalování, je to jen takový "konáíček" kontrolních orgánů), a zda jim naopak přijde normální, když v celé historii kontrol nebyla jediná výtka stanici měření emisí udělena za neuspokojivý výsledek kontroly emisního chování vozidla - tedy zde bych očekával, že vozidlo, které neplní emise a projde stanicí bez problému s kladným protokolem, bude předmětem přísnější kontroly.



Závěrem bych jen chtěl podotknout, že se mi zdá nemorální ohlupovat lidi se školením "na značky" upozorňovat je že musí za každou značku (Renault > Dacia) platit jakési "výpalné" při expertíze a neprotestovat proti tomu. Proč se Motor Expert a další středisky, která ochotně a intenzivně týdny a týdny "školila" a nekritizovala po celou tuto dobu spousty nesmyslů.



Děkuji za vysvětlení a za odpovědi zde na tomto fóru.

Se čtyřtaktním pozdravem L.Fleischhans
- Libor Fleischhans

Odpověď