Technická informace SKF – změny v konstrukci napínacích kladek

, 12. června 2017, 8:12

SKF změnila konstrukci napínací kladky VKM 22380 a VKM 22385. Kladky jsou používány u vozů FIAT Ducato, PEUGEOT Boxer, Jumper, RENAULT Master I/II, Mascott, Trafic, OPEL Movano.

Změněn byl materiál řemenice napínací kladky. Původní z kovu byla nahrazena plastovou a SKF postupně přechází na tuto variantu. Postup montáže je shodný jako u původní konstrukce a výrobek plně odpovídá OE.

Napínací kladka VKM 22380:

Týká se OE čísel:
Napínací kladky této konstrukce jsou použity také ve všech přidružených SKF sadách rozvodového řemene: VKMA 02381, VKMA 02383 a VKMA 02983.

 

Napínací kladka VKM 22385:
Týká se OE čísel:

Napínací kladky této konstrukce jsou použity také ve všech přidružených SKF sadách rozvodového řemene:

Související články

Technická informace SKF
Technická informace SKF

Společnost SKF Vám přináší doporučení k montáži rozvodové sady VKMA-C 98109. Rozvodová sada se používá u vozidel SUBARU Forester, Impreza, Legacy, Outback 1.6, 2.0, 2.5, kde je nutné zajištění správné vůle mezi řemenem a vodící lištou.

Technická informace SKF – změny v konstrukci ložisek pro vozy Renault
Technická informace SKF – změny v konstrukci ložisek pro vozy Renault

Změny se týkají zadního ložiska pod označením VKBA968 pro vozy RENAULT 18, 21, 25,30, Espace I/ II, Fuego, Megane I, Safrane a Scenic a zadního ložiska pod označením VKBA969 pro vozy RENAULT 9, 11, 19, Clio I/ II, Megane I a Super 5.

Nové sady ložisek kol SKF
Nové sady ložisek kol SKF

V poslední době byl katalog firmy SKF doplněn o ložiska kol pro několik modelů aut. Jedná se o vozidla Ford S-Max a Galaxy, Alfa Romeo Giulia a Opel Karl.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!