Změny se týkají zadního ložiska pod označením VKBA968 pro vozy RENAULT 18, 21, 25,30, Espace I/ II, Fuego, Megane I, Safrane a Scenic a zadního ložiska pod označením VKBA969 pro vozy RENAULT 9, 11, 19, Clio I/ II, Megane I a Super 5.
SKF vyvinulo a používá novou konstrukci těsnění a příruby pro sadu VKBA968 (OE číslo 77 01 204 667). Tyto změny jsou pečlivě otestované a výkon ložiska je zcela v souladu s OE.
I když je nová konstrukce viditelně odlišná od předchozí (dvoubřité těsnění místo axiálního a více opracovaný povrch), jsou obě varianty plně zaměnitelné a nevyžadují odlišný montážní postup. Nové dvoubřité těsnění SKF navíc poskytuje lepší těsnící vlastnosti.
SKF vyvinulo a používá jiný způsob utěsnění pro ložisko kol SKF VKBA969 (OE číslo 77 01 463 523). OE používá axiální těsnění na montážní straně, zatímco SKF používá dvoubřité těsnění na obou stranách ložiska.
Poznámka! Tato nová konstrukce zajišťuje kvalitu OE provedení a navíc poskytuje možnost montáže ložiska z obou stran a tím eliminuje riziko nesprávné montáže a také ji usnadňuje. Nové dvoubřité těsnění navíc poskytuje lepší těsnící vlastnosti. Obě varianty jsou zaměnitelné!
Na tomto odkazu se můžete podívat na další technická videa SKF.
Komentáře