Nárazem během přepravy nebo nesprávnou manipulací při montáži může dojít k následujícímu poškození spojky.
1. Prasknutí oka vloženého kotouče:
Místo, kde je oko prasklé, je zřetelné jen velmi špatně. Na obr.č. 1 je zřetelně vidět, že oko sahá přes vnější průměr přítlačného
kotouče.
Na obr. č.2 a 3 jsou vidět prasklá místa.
Pokud je přítlačný kotouč takto namontován, může dojít k problémům při odtlačování. Kromě toho se může vylomený kus při provozu s tangenciálními listovými pružinami odstředivou silou vytlačován ven a poškodit víko převodovky.
2. Prasknutí vloženého kroužku:
Takto poškozené přítlačné kotouče nesmějí nikterak přijít do vozu. V opačném případě je nutno počítat s vysokými dodatečnými náklady, které montáž takto poškozených kotoučů způsobí.
Připravila firma ZF Trading
Komentáře