SACHS: Pilotní ložiska pro osobní a užitková vozidla

, 12. června 2011, 0:00

SACHS: Pilotní ložiska pro osobní a užitková vozidla

Obr. 1 – Spojka s pilotním ložiskem

Úkoly pilotního ložiska:
• vedení vstupní hřídele převodovky
• zajištěni optimální funkce spojky

Opotřebené pilotní ložisko způsobuje:
• opotřebení profilu náboje vstupní hřídele převodovky a spojkovou lamelou
• problémy s vypínáním spojky
• poškození spojky
• úhlové přestavení klikové hřídele vůči vstupní hřídeli převodovky
• hluky při řazení
• předčasné opotřebení synchronů převodovky

Pokyn
• Vyměňujte pilotní ložisko při každé opravě spojky za nový díl.
• Používejte pro demontáž a montáž pilotního ložiska výhradně vhodné speciální nářadí.
• Dbejte při montáži pilotního ložiska na to, aby se těsnící kroužek nacházel na straně spojky. V některých vozidlech se z konstrukčních důvodů používají pilotní ložiska bez těsnících kroužků.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!