Přítlačné kotouče SAC (Self-Adjusting-Clutch)

, 29. srpna 2011, 0:00

Stále častěji se stává, že se blokovací díl u přítlačných kotoučů SAC odstraní před montáží. Tím zaskočí jednotka pro dostavení opotřebení a přítlačný kotouč již nelze namontovat.

Vrácení jednotky pro dostavení opotřebení do původní polohy je velmi nákladné a je možné je provádět pouze pomocí speciálních přípravků (viz. malý obrázek).

– Nový přítlačný kotouč je blokovacím dílem předepnut, aby se zablokovala jednotka dostavení opotřebení.
– Přítlačný kotouč a spojková lamela se namontují pomocí speciálního středícího trnu na setrvačníku.
– Díl pro zablokování se smí odstranit teprve po montáži přítlačného kotouče na setrvačník. Membránová pružina může lehce zaskočit. Středící trn se vytáhne pomocí příslušných šroubů.

Další informace naleznete v originálních Sachs servisních montážních pokynech týkajících se vozidla, ve vysvětlivkách ke speciálním přípravkům Sachs a v návodech pro opravy výrobců vozidel.

Materiál připravila firma Sachs Handel GmbH.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!