F.A.Q. – vše, co potřebujete vědět o KIT4P

, 15 dubna 2019, 0:06

Níže naleznete odpovědi na časté otázky týkající se KIT4P.

kit4p

„Jak přestavbový kit s pevným setrvačníkem zajišťuje tlumení vibrací?“

KIT4P poskytuje optimální moment setrvačnosti, který významně pomáhá ke snižování vibrací motoru. Navíc je v rámci KIT4P tlumicí funkce přesunuta do lamely spojky, která obsahuje technologii tlumiče s dlouhou dráhou. Technologie má velmi nízkou tuhost tlumiče a předřadného tlumiče a zvýšený moment setrvačnosti díky pevnému setrvačníku pro snížení oscilačních frekvencí.

„Existuje ztráta v přenosu výkonu nebo prokluz, je-li použit KIT4P?“

Ne, neexistují absolutně žádné ztráty v přenosu výkonu. KIT4P přenáší 100 % výkonu motoru bez jakéhokoliv prokluzu. V návrhové fázi je uvažován maximální točivý moment ze všech aplikací, včetně bezpečnostního faktoru.

„Pokud se změní hmotnost setrvačníku, má to vliv na startér?“

Změna hmotnosti setrvačníku nemá negativní vliv na funkci startéru. Jakmile byl KIT4P namontován, díly mohou být identifikovány pouze po demontáži staré spojky. Toto může vést ke zpoždění dodávek dílů, zvláště důležitých pro užitková vozidla a vozidla taxi. Uvnitř každého balení KIT4P poskytuje Valeo nálepku, která se umístí do motorového prostoru. To umožňuje během každého servisu okamžitě identifikovat vozidlo vybavené KIT4P ještě před zahájením demontáže.

„Nahradil jsem dvouhmotový setrvačník produktem KIT4P. Měl bych zakoupit další KIT4P pro následující výměnu spojky?“

Pevný setrvačník v KIT4P neobsahuje žádné komponenty podléhající opotřebení. Kromě abnormálních případu (trhliny na povrchu, zničený prstenec startéru…) je třeba výměnu provést pouze za pomoci servisního kitu Valeo. Servisní kity jsou k dispozici pro kompletní produktovou řadu KIT4P.

„Může KIT4P nahradit dvouhmotový setrvačník ve všech aplikacích?“

Ne. Současná technologie KIT4P je použitelná pro vozidla s točivým momentem maximálně 360 Nm. Při dnešních technologiích vyžadují turbodieselové motory nad tento maximální točivý moment výhradně použití dvouhmotového setrvačníku.

„Je normální, že po montáži KIT4P vyžaduje spojkový pedál větší ovládací sílu?“

KIT4P je navržen a vyroben podle stejných schvalovacích kritérií jako produkt pro prvovýbavu. KIT4P ve skutečnosti snižuje ovládací sílu pedálu. Nicméně, zpozorování takového rozdílu bezprostředně po výměně je normální a jednoduše kvůli rozdílu mezi opotřebovanou a novou spojkou.

„Potřebuji nějaké speciální nářadí pro montáž KIT4P?“

Ne, výměna KIT4P probíhá běžným způsobem a nevyžaduje žádné speciální vybavení. Valeo poskytuje uvnitř balení KIT4P určité montážní tipy pro dílny a poskytuje technické montážní instrukce v elektronickém katalogu a na Valeo TechAssist.

„Můžu použít původní šrouby z DMF pro výměnu KIT4P?“

Je nepřijatelné použít „staré“ šrouby pro montáž nového setrvačníku. Proto Valeo dodává šrouby klikové hřídele uvnitř každého balení KIT4P. Balení KIT4P obsahuje vše potřebné pro kompletní výměnu.

„Jestliže KIT4P může nahradit dvouhmotový setrvačník, proč není používán výrobci vozidel
v prvovýrobě?“

Technologie KIT4P je používána v prvovýrobě, ale protože jsou tato vozidla již vybavena pevným setrvačníkem, dodává pro ně Valeo pouze servisní kity.

KIT4P je řešením pro trh náhradních dílů pro vozidla původně vybavená dvouhmotovými setrvačníky. Použité technologie a komponenty jsou z prvovýroby. Běžné použití dvouhmotového setrvačníku je pro vznětové motory nebo turbomotory s točivým momentem vyšším než 250 Nm.

Tedy, každé vozidlo se vznětovým motorem s větším než tímto točivým momentem je potencionální aplikací dvouhmotového setrvačníku. Jestliže je v těchto vozidlech použitý pevný setrvačník, dalo by se říci, že tato vozidla jsou již vybavena technologií KIT4P. Protože setrvačník má velice nízký poměr výměn, není součástí tohoto modulu. Z tohoto
důvodu prodáváme na trhu náhradních dílů pouze spojkové sady. Výrobci vozidel hledají příležitosti, jak zvýšit efektivitu. To zahrnuje uvedení nových motorů s nízkou spotřebou na trh. Pravděpodobně bude v blízké budoucnosti tento trend nadále růst.

„Poskytujete záruku v případě, že je KIT4P použit v užitkových vozidlech nebo taxi?“

Ano, KIT4P má pro aplikace uvedené v katalogu stejné záruční podmínky jako jakýkoliv produkt z nabídky Valeo. Valeo neomezuje rozsah aplikací o užitková vozidla.

„Jaké jsou příklady vozidel používajících technologii KIT4P v prvovýrobě?“

Zde jsou některé příklady:
– Ford Transit 2000-2006 2.4Tdi – Ford Turecko se po původních problémech s dvouhmotovým setrvačníkem u prvních vozidel rozhodl pro použití pevného setrvačníku. Valeo KIT4P 835000 je tedy v Turecku v prvovýbavě.
– Hyundai Santa Fe. Modely 2.0/2.4 byly do roku 2003 vyráběny s dvouhmotovým setrvačníkem + kitem. Po roce 2003 se Hyundai rozhodl pro použití pevného setrvačníku a kitu Valeo s tlumičem s dlouhou dráhou.
– Peugeot Expert, Citroen jumpy, Fiat Scudo 2.0Hdi. PSA se od roku 2011 rozhodlo uvést tato vozidla s pevným setrvačníkem a oslovilo Valeo kvůli dodávkám kitu. Nová technologie Valeo H.A.D. je u tohoto modelu použita místo dvouhmotového setrvačníku.
– Renault Scenic 1.9dCi a Renault Megane OOFluence 1.5Dci také používají technologii H.A.D v prvovýrobě.
– Motory Volkswagen 1.2TDi (Polo…)
– Ford s novým motorem Ecoboost 1.3l (Ford C-Max, Focus…), u kterého je technicky nemožné použít řešení s dvouhmotovým setrvačníkem.

„Proč zvolit KIT4P?“

Spolehlivé řešení odpovídající nejvyšším standardům O.E.
– Zvýšená životnost díky pevnému setrvačníku, nízkému opotřebení a lepší tepelné odolnosti
– 100% přenos točivého momentu poskytující důležitý bezpečnostní faktor
– Komfortní řešení s vysokou filtrací vibrací a hluku ke zvýšení radosti z jízdy
– Vyhněte se nákladným výměnám a kvůli známým problémům s dvouhmotovými setrvačníky na určitých vozidlech
– Snadná montáž, stejný montážní čas jako pro dvouhmotový setrvačník a příslušný spojkový kit

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!