Společnost AAA AUTO získala prestižní ocenění Superbrands 2017. Titul Superbrands je v České republice udělován po svém obnovení již pátým rokem, celosvětově pak nepřetržitě od roku 1994. Cílem tohoto hodnocení je identifikovat značky s vynikajícím postavením na lokálním trhu. Superbrands získávají pouze značky, které projdou vícekolovým hodnocením čítajícím mimo jiné spotřebitelský průzkum agentury GfK.
V poslední fázi výběru značek pro ocenění Superbrands má rozhodující slovo expertní komise Brand Council. Tu tvoří profesionálové z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Bernou mincí při rozhodování jsou atributy jako známost, budování brandu, inovace či prestiž.
„Ocenění Superbrands, které jsme získali v roce, kdy slavíme 25 let od založení společnosti, vnímám jako potvrzení správnosti naší marketingové a komunikační strategie. Na té se zásadní mírou samozřejmě podílí i naše neustálé úsilí o zkvalitňování servisu pro zákazníky a budování pozice firmy jako experta na trhu ojetých automobilů ve střední Evropě,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová. Ocenění Superbrands společnost AAA AUTO v letošním roce využije v rámci marketingu, na webových stránkách a v PR komunikaci.
Společnost AAA AUTO získala pro své značky v nedávné minulosti i další ocenění. Samotná značka AAA AUTO se pravidelně umísťuje v žebříčku TOP 10 českých značek podle průzkumu agentury Ogilvy and Mather. Obnovená značka prodeje zánovních vozů Mototechna zase v loňském roce získala ocenění v soutěži 100 obdivovaných firem České republiky. Společnost AAA AUTO se také již podruhé stala vítězem národního kola v prestižní soutěži European Business Awards, kterou pořádá RSM International za podpory předních firem, akademiků, médií a politických představitelů z celé Evropy.
Komentáře