AAA AUTO dokončuje vývoj nového CRM a specializovaného software pro výkup aut

, 21. září 2012, 0:00

Skupina AAA AUTO rozšiřuje svůj záběr i na pole informačních a komunikačních technologií.

Dceřiná společnost AUTOMOTIVE RETAIL SYSTEMS s.r.o. (vzniklá přejmenováním firmy CarWay Assistance CZ s.r.o.), která je ve stoprocentním vlastnictví AAA Auto Group N.V., vyvíjí dva nové, autonomní softwarové systémy – jeden pro správu vztahů se zákazníky (CRM) a druhý pro oceňování, výkup a správu skladových zásob ojetých vozů. Oba systémy jsou těsně před dokončením a jejich testování začne v prvním čtvrtletí 2013.

„Během posledních dvaceti let AAA AUTO vykoupilo a prodalo zhruba 1,2 milionu vozů. Během této doby jsme rovněž prověřili a ocenili několik milionů dalších aut, která jsme nevykoupili, a hovořili s dalšími několika miliony potenciálních zákazníků. Nyní se chystáme tyto zkušenosti využít k vývoji nových softwarových řešení pro velké prodejce automobilů. Naše systémy jsou vhodné pro firmy s více než dvaceti tisíci prodaných nových či ojetých vozů ročně. Předpokládáme, že budeme prodávat pouze jednu licenci v každé zemi, abychom zajistili exkluzivitu. V tomto novém produktu vidíme cestu pro diverzifikaci našich podnikatelských aktivit,“ zdůraznila generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová, která byla rovněž po dobu čtyř let ve funkci CIO a po dobu čtrnácti let vedla Call Centrum. Testování obou systémů v provozu AAA AUTO je plánováno na první čtvrtletí 2013. Do plného provozu by měly být spuštěny v polovině roku 2013 a jejich prodej by měl být zahájen do jeho konce.

„Nový CRM systém umožní AAA AUTO a všem ostatním společnostem, které se rozhodnou ho využívat, lépe řídit jejich call centra, retenci zákazníků a prediktivní volání klientům. Druhý systém, předběžně nazvaný EBook, je v reálném čase pracující integrovaná aplikace integrující moduly pro řízení skladových zásob vozů, jejich oceňování, optimalizaci obrátkovosti automobilů v návaznosti na jejich prodejní ceny, predikci rozmístění vozů v návaznosti na nejlepší likviditu v porovnání s jejich cenou s množstvím dalších funkcí pro řízení všech aspektů prodejního procesu ojetých automobilů. Systém pracuje s informacemi z předchozích uskutečněných prodejů, navíc ovšem využívá reálná data získávaná každé dvě hodiny za pomoci dataminingu ze serverů s nabídkami vozů. Aplikace automatizuje proces výkupu a oceňování vozů, což snižuje na minimum možnost lidské chyby, a hodnotí všechny výkupní příležitosti tak, aby nejlepší nabídky byly vždy zvýrazněny. Všechny funkcionality vycházejí z mnohaletých praktických zkušeností AAA AUTO jako největšího prodejce ojetých vozů s největším call centrem v zemi,“ uvedl Roman Hošek ředitel divize informatiky AAA AUTO. Dokonce již v této fázi, kdy jsou oba systémy ve vývoji, společnost obdržela několik poptávek od potenciálních zájemců o jejich koupi.

„Každá společnost, která se rozhodne pro implementaci tohoto autonomního, nezávislého systému, získá v zemi svého působení velký náskok před ostatními firmami v oboru, jelikož se jedná o unikátní software, který v podstatě nemá srovnatelnou konkurenci. Já osobně budu v roli konzultanta dohlížet nad implementací systémů v Asii a na Středním východě z mého nového budoucího působiště v Austrálii, kde moje děti od roku 2015 začnou chodit do školy. Beru to jako možnost být alespoň částečně aktivní v mém podnikatelském důchodu po opuštění AAA AUTO," řekl Anthony James Denny, zakladatel AAA AUTO a její majoritní akcionář. „Základní stavební prvky obou systémů jsou již v AAA AUTO nějakou dobu v provozu a pomohly nám překonat období nově nastupující krize, kdy se nám podařilo dosáhnout v deseti po sobě jdoucích čtvrtletích permanentního zvyšování počtu prodaných vozů i zisku," dodal Denny. Pro konzultace v průběhu prodeje a implementace obou systémů budou k dispozici i další top manažeři skupiny AAA AUTO.

Zdroj: Tisková zpráva AAA Auto

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!