AAA AUTO spustilo 3D virtuální prohlídku pražského showroomu

31. srpna 2017, 9:26

Největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě AAA AUTO International jako první ve svém oboru zavádí zcela novou technologii trojrozměrné virtuální prohlídky svého pražského showroomu a v něm vystavených vozidel. Záběry kamer a snímky z dronů s odkazy na konkrétní vozidla spolu s unikátní technologií zpracování takto získaných dat zákazníkům pomohou podstatně zlepšit orientaci v areálu.

Pomocí pokročilé technologie se mohou zákazníci prostřednictvím svého počítače přenést rovnou do AAA AUTO a vybrat si v něm svůj budoucí vůz

AAA AUTO si po mobilním výkupu, pokročilých metodách telemarketingu a službách call centra připisuje další technologické prvenství na českém trhu ojetých vozidel. Zatím je online návštěva prostordostupná jen pro zákazníky jejího pražského showroomu, ale postupně ji společnost hodlá rozšiřovat na další pobočky v České republice i v dalších zemích, kde působí.

3D virtuální prezentace Matterport (VPM) vzniká trojrozměrným skenováním ve špičkové kvalitě. Skenování se provádí speciální kamerou s devíti objektivy a získaná data se potom zpracovávají unikátním softwarem u našeho partnera, společnosti Matterport. Díky tomuto způsobu získávání dat se k uživatelům výsledné virtuální prezentace dostává velmi reálný obraz našeho showroomu,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová.

„Prohlížející se může v prostoru svobodně pohybovat a prozkoumávat ho krok za krokem z mnoha úhlů a pohledů. VPM mu zprostředkuje pocit, jako by se v daném prostoru opravdu pohyboval. Díky unikátnímu zobrazení Dollhouse získává komplexní pohled na celý prostor a vidí ho v jediném obrázku. Může se díky němu také rychle přesouvat z místa na místo,“ doplňuje Libor Tupý z partnerské společnosti Virtualspaces.

Na parkovišti před zadním vchodem do showroomu zákazníci při virtuální prohlídce najdou osm vozů reprezentujících jednotlivé kategorie, do nichž je rozčleněna nabídka AAA AUTO na jeho webových stránkách. Pomocí odkazu u každého z těchto osmi vozů se mohou z virtuální prohlídky rychle přenést na aktuální nabídku vozů hledané kategorie, kde mohou pokračovat ve výběru konkrétního vozu. U každého odkazu je umístěno také video z dronu, které přibližuje nabídku dostupných vozů této kategorie,“ přibližuje dále Libor Tupý jednotlivé funkce nové služby.

Do prohlídky VPM lze vkládat tzv. mattertags, body s obrovskou kapacitou dodatečných informací. „To pro nás představuje obrovskou výhodu. Díky mattertags můžeme naši nabídku dále doplnit popisky, odkazy, fotografiemi, 360° fotografiemi, vkládat videa a další průběžně aktualizované dokumenty. Zákazníkům tyto informace mohou při výběru dále šetřit námahu. Věřím, že tuto naši novou službu brzy objeví a budou ji ke svému prospěchu co nejvíce využívat,“ uzavřela Karolína Topolová.

Virtuální 3D prohlídka

Související články

Marketing AAA AUTO povede Daniel Šturm
Marketing AAA AUTO povede Daniel Šturm

Pozice ředitele marketingu skupiny AAA AUTO se ujal Daniel Šturm. Ve své funkci bude odpovídat za kompletní marketingovou a reklamní strategii firmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Zaměří se přitom na posílení pokračující mezinárodní expanze firmy, ale také růst značky zánovních vozů Mototechna. Na pozici šéfa marketingu nahradil Jana Dobiáše.

Loajalita ke značce v Česku nefrčí, výjimkou je Škodovka
Loajalita ke značce v Česku nefrčí, výjimkou je Škodovka

V zahraničí, zejména pak ve Spojených státech nebo ve Velké Británii jsou věrností jedné konkrétní značce pověstní. Nedávno byl například zveřejněn případ, kdy si jistý pan Hodson z jihozápadní Anglie koupil již 14. vůz značky Mitsubishi za posledních 38 let. V Česku je to s věrností o poznání vlažnější.

Zájem o alternativní paliva stále roste
Zájem o alternativní paliva stále roste

Mezi novými auty je i díky státní podpoře znatelný zvýšený zájem o plně elektrické a hybridní vozy nebo vozy na CNG. Na trhu ojetých vozidel jsou ale prodejní trendy odlišné. Zákazníci se alternativních pohonů stále trochu bojí.

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!