AAA AUTO letos plánuje prodej až 76.000 vozů

, 19. října 2017, 10:30

Společnost AAA AUTO letos plánuje zvýšení prodejů o více než 10 % na zhruba 76 000 ojetých vozů. V rámci neustále probíhající expanze skupina otevřela novou pobočku v Polsku, další autocentra přijdou na řadu v lednu. Společnost chce být na špičce inovací ve svém oboru, bude to hlavní směr rozvoje pro rok 2018.

„Skupina AAA AUTO za první tři čtvrtletí roku 2017 již prodala 57.200 vozů, což je oproti loňsku růst o necelou desetinu. K dnešnímu dni jsme již překonali hranici šedesáti tisíc prodaných aut. V letošním roce od března prodáváme měsíčně průměrně 6.600 vozů. Vzhledem k tomu, že do konce roku již zbývá zhruba jen deset týdnů, odhadujeme, že naše celoroční prodeje budou oproti loňsku vyšší minimálně o šest tisíc vozů a dosáhnou zhruba 76.000 aut,“ uvedla generální ředitelka AAA AUTO International Karolína Topolová.

Skupina by tak již téměř vyrovnala prodejní rekord 80.000 aut z roku 2007, tedy v posledním roce před krizí. Celková denní nabídka ve čtyřech zemích, kde skupina působí, dosáhla 14.000 vozů. V Česku prodalo AAA AUTO za devět měsíců letošního roku 35.700 aut a zůstává tak dlouhodobě druhým největším prodejcem vozů po Škoda Auto.

„Z celkového počtu 35.700 vozů prodaných v tuzemsku jich bylo 52,2 % s benzínovým a 47,8 % s dieselovým motorem. Téměř devadesát procent vozů mělo pohon na jednu nápravu, čtyřkolek bylo 12 %. Mezi zákazníky bylo 73 % mužů a 27 % žen,“ uvedl provozní ředitel AAA AUTO International Petr Vaněček.

Klíčovým směrem rozvoje roku 2018 budou inovace, které otestuje Mototechna

AAA AUTO svoje prodeje také letos zvyšuje díky expanzi a modernizaci poboček. „Na jaře jsme zprovoznili nové autocentrum v Mladé Boleslavi, které si vede velmi dobře. Před dvěma týdny jsme otevřeli novou pobočku v jihopolské Čenstochové. V České republice jsme zrekonstruovali pobočku v Sokolově a neustále modernizujeme pražskou centrálu. V lednu velmi pravděpodobně otevřeme pobočku v maďarském Györu a v průběhu roku dvě až tři další autocentra v Polsku,“ poznamenala Karolína Topolová.

Mezi první inovační projekty bude v mototechně patřit  produkt Try & Buy, tj. možnost pronajmutí vozu z Mototechny před jeho koupí. Mototechna dále od ledna 2018 nabídne operativní leasing na zánovní vozy do dvou let stáří a do konce letošního roku spustí online prodej aut ze své nabídky. Mototechna již také dokončila projekt digitalizace zadávání vozidel do systému při výkupu, což tento proces značně zrychlilo.

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!