AAA AUTO založilo nové Kontaktní centrum, které sjednotí všechny aspekty péče o z&aacu

24. října 2012, 0:00

Nová generální ředitelka AAA AUTO Karolína Topolová po svých prvních sto dnech ve funkci zavádí nové Kontaktní centrum AAA AUTO pro zákazníky.

Pod Kontaktní centrum budou spadat veškeré funkční celky, které mají na starost styk se zákazníky a řešení jejich požadavků, tedy call centrum, reklamační pracoviště a telemarketing. Kontaktní centrum zákazníkům poskytne profesionální komplexní péči od samotné prvotní koupě či prodeje vozu přes poprodejní servis až po udržování dlouhodobých kontaktů.

„Kontaktní centrum AAA AUTO vzniklo zejména proto, abychom se lépe postarali o spokojenost našich zákazníků. Chceme, aby s námi obchodovali rádi, aby svůj dobrý dojem z koupě nebo prodeje vozu sdíleli se svými známými a samozřejmě, aby se k nám po čase zase vrátili. Chceme se o ně starat delší dobu po prodeji, abychom znali jejich požadavky a potřeby. Budeme vždy připraveni nabídnout jim něco navíc, jako třeba aktuálně slevu na nákup pohonných hmot kreditní kartou Mototechna,“ uvedla Karolína Topolová, generální ředitelka AAA AUTO.

V rámci spuštění Kontaktního centra budou od základu komplexně navrženy, pilotně odzkoušeny a poté důsledně aplikovány retenční programy, které povedou k vyšší návratnosti zákazníků. „Chceme nabídnout nové zajímavé produkty pro klienty, kteří už s námi spolupracovali. Plně si uvědomujeme, že spokojený zákazník, který se pravidelně vrací, je tou největší hodnotou pro společnost,“ zdůraznila Topolová.

Kontaktní centrum bude úzce spolupracovat i s ombudsmanem AAA AUTO, na jehož pozici začal od 1. října působit Milan Smutný. „Ombudsman hraje klíčovou roli v případě komplikovanějších sporů, které naštěstí nejsou časté. Základem je, aby zákazníci věděli, že se na něj mohou v případě potřeby kdykoliv obrátit. Naším společným cílem je, abychom již nyní relativně zanedbatelné množství stížností dále co nejvíce minimalizovali. Na tom budeme i nadále oboustranně usilovně pracovat,“ dodala Topolová.

Celkový počet zaměstnanců Kontaktního centra, které bude poskytovat služby pro český, slovenský a ruský trh, je zhruba 200 specializovaných pracovníků.

Zdroj: Tisková zpráva AAA Auto

 

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!