Menu

Trh s ojetými vozy

Mototechna prodala za pět let již 35.000 zánovních automobilů

Je tomu již pět let, co se společnost AAA AUTO rozhodla vyčlenit prodej zánovních a referenčních vozů pod značku Mototechna, kterou si lidé pamatují jako obchodníka s auty ještě z dob socialistického Československa. Trend nástupu zájmu téměř o nové vozy se „Áčkům“ podařilo zachytit dobře – za pět let Mototechna prodala již na 35.000 takových automobilů. 

V srpnu byla nejinzerovanější ojetinou Fabia, trh čeká zářijové oživení

V srpnu bylo stejně jako v minulém měsíci na českém trhu inzerováno 69.000 ojetých vozů. Průměrný nájezd se mírně snížil, stejně jako průměrné stáří vozů, naopak se zvýšila průměrná cena. Po dlouhé době se na první místo v pomyslném žebříčku TOP 10 nejinzerovanějších ojetin probojovala Škoda Fabia. 

Bazary s nabídkou 150 vozů a více hlásí nárůsty. Ty menší naopak skomírají

Asociace prodejců použitých automobilů – autobazarů (APPAA) zaznamenala  při nedávném sčítání  prodejců ojetých automobilů další pokles v počtu aktivních autobazarů. Svoji činnost v prvním pololetí 2017 ukončilo asi 30 autobazarů. 

S autem z Áček do Mongolska a zpět za měsíc a bez jediné závady

Uplynulo přesně 31 dnů od odjezdu Stanislava Gálika, Richarda Nemetha a Stefana Stefanova z pražské pobočky AAA AUTO do mongolského Ulánbátaru. S autem za 69.000 korun, které vybrali fanoušci na Facebooku z nabídky AAA AUTO, pokořili vytyčený cíl přesně za tři týdny a za další týden a půl již dorazili domů. 

AAA AUTO spustilo 3D virtuální prohlídku pražského showroomu

Největší prodejce ojetých vozů ve střední Evropě AAA AUTO International jako první ve svém oboru zavádí zcela novou technologii trojrozměrné virtuální prohlídky svého pražského showroomu a v něm vystavených vozidel. Záběry kamer a snímky z dronů s odkazy na konkrétní vozidla spolu s unikátní technologií zpracování takto získaných dat zákazníkům pomohou podstatně zlepšit orientaci v areálu.

Česku hrozí příliv aut z dovozu, která by měla být sešrotována

V důsledku nové vlny šrotovného, které zavádějí v Německu, může dojít k nelegálnímu přílivu starých aut na český trh. Pokud němečtí motoristé vymění své staré auto na naftu za nové, dostanou slevu od dvou tisíc do deseti tisíc eur. Podmínkou je, aby staré auto splňovalo emisní normu 4 anebo nižší.

Marketing AAA AUTO povede Daniel Šturm

Pozice ředitele marketingu skupiny AAA AUTO se ujal Daniel Šturm. Ve své funkci bude odpovídat za kompletní marketingovou a reklamní strategii firmy v Česku, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku. Zaměří se přitom na posílení pokračující mezinárodní expanze firmy, ale také růst značky zánovních vozů Mototechna. Na pozici šéfa marketingu nahradil Jana Dobiáše.

Zájem o alternativní paliva stále roste

Mezi novými auty je i díky státní podpoře znatelný zvýšený zájem o plně elektrické a hybridní vozy nebo vozy na CNG. Na trhu ojetých vozidel jsou ale prodejní trendy odlišné. Zákazníci se alternativních pohonů stále trochu bojí.

Poptávka po automobilech oproti nabídce na trhu stále roste

V  červenci bylo na českém trhu inzerováno 69.000 ojetých vozů. Průměrný nájezd a cena se oproti červnu víceméně nezměnily, stejně jako průměrné stáří vozů. V ČR, na Slovensku, v Polsku a Maďarsku bylo v rámci července inzerováno celkem 303 tisíc ojetých automobilů. Vyplynulo to z pravidelné analýzy společnosti AAA AUTO, která trh s ojetými automobily kontinuálně sleduje a provádí jeho […]

Nízkorozpočtová výprava s ojetým BMW E39 528i vyráží tentokrát do Mongolska

Společnost AAA AUTO loni vypravila dva nezávislé cestovatele Richarda Nemetha a Stefana Stefanova na nízkonákladovou dobrodružnou cestu do Dakaru a zpět Škodou Octavia za 69.000 korun. Dnes se cestovatelé vydávají na další cestu v autě za stejnou cenu, které jim tentokrát vybrali fanoušci na Facebooku. 

Trh s ojetými vozy, legislativa, autobazary