Zákazníci ve středu pozornosti: první konference vedení LKQ Europe je velkým úspěchem

, 24 července 2019, 12:03

Společnost LKQ Europe, lídr na evropském aftermarketovém trhu náhradních dílů pro osobní vozy, dodávky a nákladní vozy, uspořádala 1. a 2. července ve Wembley v Londýně vizionářskou konferenci vedení, kde se sešlo 250 jejích top manažerů. Hlavním cílem bylo společně vyvinout strategie zajištění úspěchu zákazníků v měnícím se prostředí nezávislého aftermarketového trhu.

Společnost LKQ Europe s více než 27.000 zaměstnanci v 21 evropských zemích prostřednictvím své sítě 1.100 poboček pravidelně nabízí své služby 700.000 zákazníkům. Tato dceřiná společnost americké firmy LKQ Corporation dosáhla v roce 2018 obratu přibližně 4,6 miliard € a je vedoucím distributorem automobilových dílů na aftermarketovém trhu v Evropě.

Reprezentují ji známé regionální skupiny Euro Car Parts, Sator Group, Rhiag Group, Elit, Auto Kelly a Stahlgruber Group a Atracco. LKQ také drží minoritní podíl ve veřejně obchodované společnosti Mekonomen, která má sídlo ve Švédsku.

Týmový duch a mistrovství

Společnost LKQ Europe pozvala do Wembley na svou první evropskou konferenci vedení 250 svých manažerů. Místo pořádání symbolizuje nejen týmového ducha a mistrovství, ale je to také místo, kde začal evropský úspěch společnosti LKQ v roce 2011.

Současný předseda a první generální ředitel společnosti LKQ Corporation Joe Holsten a aktuální prezident a generální ředitel Nick Zarcone se akce zúčastnili jako zvláštní hosté a podělili se o své motivační postřehy. Významní obchodní partneři společnosti LKQ Europe, mezi které patří Schaeffler, Hella, Mahle, Varta a několik dalších, konferenci podpořili jako sponzoři.

Identifikace trendů

Akce byla věnována problematice vítání změny a přípravě na vývoj na trhu, a to vždy v souladu s Darwinovým poznatkem, že nepřežívá ten nejsilnější, největší nebo nejinteligentnější druh, ale ten druh, který nejlépe reaguje na změnu.

Na setkání se řešily některé z důležitějších dlouhodobých trendů a způsoby, jak je využít ke zlepšení nabídky společnosti LKQ vůči zákazníkům. Z pohledu společnosti LKQ mezi klíčové prvky vývoje patří konsolidace trhu, strategie výrobců vozidel, noví distributoři zaměření na internet, prohlubující se nedostatek kvalifikovaných mechaniků, zpracování dat z vozidel a vliv nových technologií, od autonomního řízení po elektrická vozidla.

John Quinn, generální ředitel LKQ Europe, zdůraznil potřebu přijmout změny: „Je zřejmé, že nemůžeme předpokládat, že nadcházející roky budou připomínat minulost, protože věci se mění rychleji než kdy předtím. Musíme umět tyto příležitosti předvídat a jednat podle nich. Všichni musíme rozpoznat rozhodující potřebu adaptovat a měnit se, protože pro společnost LKQ to znamená obrovskou příležitost aktivně vytvářet podobu nezávislého aftermarketového trhu ku prospěchu našich zákazníků, zaměstnanců a zainteresovaných osob.“

Vyhledávání příležitostí, nikoli hrozeb

Účastníci konference se shodli, že klíčem k dalšímu úspěchu je postavení zákazníků na první místo tím, že jim budou pomáhat chápat měnící se prostředí a vyznat se v něm.

Arnd Franz, provozní ředitel LKQ Europe, zdůraznil: „Potřebujeme svým zákazníkům ze servisů nabídnout vše, co potřebují pro úspěšné podnikání – servis, podporu, vybavení a školení k novým problémům, které souvisejí s technologickými změnami. Musíme nechat společnost LKQ růst, abychom dosáhli efektů, které jsou nezbytné k tomu, abychom svým zákazníkům mohli poskytovat řešení, která jim umožní zůstat konkurenceschopní. Musíme je podporovat prostřednictvím logistické sítě, která jim dodá flexibilitu a rychlost ve vztahu k jejich zákazníkům. Musíme je vybavit značkami a koncepty, na které se koncoví zákazníci mohou spolehnout.“

Vždy záleží na lidech

 Zvláštní host Nick Zarcone, generální ředitel LKQ Corporation, zaměřil pozornost manažerů na fakt, že péče o zaměstnance bude v budoucnosti stejně významná jako poskytování služeb zákazníkům.

„Musíme přilákat ty největší talenty v oboru, kteří budou ztělesňovat naše hodnoty. A musíme svým zaměstnancům pomoci přijmout nadcházející změnu a zároveň udržovat ve středu pozornosti své zákazníky,“ uvedl.

Joe Holsten, spoluzakladatel a předseda společnosti LKQ Corporation, využil příležitosti, aby zdůraznil význam důvěry ve vztazích. Joeovo poselství bylo zvláště trefné, protože společnost LKQ spojuje ty nejlepší firmy v oboru, z nichž každá má vlastní kulturu, tak, aby se LKQ Europe posunula na vyšší úroveň jako „jednotná LKQ“.

„Důvěra je klíčem pro obchodní vedení – důvěra v sebe, dodavatele, ve vyšší management a důvěra našich zákazníků v nás. A tuto důvěru si musíme zasloužit každý den znovu.“

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!