Na základě své silné pozice OEM a dodavatele kategorie Tier 1 oznamuje společnost NSK svůj vstup také na trh s autodíly (IAM – Independent Automotive Aftermarket). K tomu, aby co nejrychleji získala podíl na trhu, navrhla firma NSK pečlivě strukturovanou strategii přístupu, která má zajistit nejen jí, ale také jejím partnerům a majitelům autoservisů větší zisk, výkonnost a efektivitu.
NSK předpokládá v oblasti IAM silný růst, zvláště v oblasti ložisek pro nápravy kol. Firma má přední pozici jako OEM v dodávkách ložisek kol třetí generace, takže vstup na trh s autodíly je jen další logický krok.
V západní Evropě se NSK zpočátku zaměří na trhy v Německu a ve Francii, ačkoliv jsou v podstatě saturované a je na nich velká konkurence. Další trh, na němž chce firma začít, Rusko, má zcela jinou dynamiku s rychlým rozvojem. Nároky a způsob podnikání v Rusku jsou od jiných zemí velmi odlišné, a to dává firmě příležitost k rychlému růstu. NSK se zaměřuje také na další rozvíjející se trhy, jako Turecko a Blízký východ.
„Usilovně jsme pracovali na hodnotové nabídce a zahrnuli do ní kvalitu originálních dílů, výhodnou cenu a pochopitelně také snahu zajistit spolehlivé dodávky,“ říká Paul Cranston, ředitel pro autodíly NSK Europe.
Strategie růstu společnosti NSK na trhu s autodíly je založena na dvou základních hodnotách: kvalitních produktech a službách. V neposlední řadě je kriticky důležitá také dostupnost produktů ve správném čase. S ohledem na to budou velkou roli ve strategii rozvoje distribuční sítě hrát partneři. Je nezbytné, aby partneři NSK měli takové skladové zásoby, jaké potřebují, protože jsou to oni, kdo budují reálné vztahy s autoservisy a nabízejí jim každodenní lokální podporu.
Ačkoliv firma NSK oslavila v roce 2016 už sté výročí svého vzniku, je svou strategií IAM jednoznačně orientovaná na budoucnost a přišla se svou „Vizí 2026“.
„Je důležité dostat naše podnikání na novou úroveň,“ říká dr. Jürgen Ackermann, výkonný ředitel NSK Europe Ltd. „Podnikání v oblasti autodílů vykazovalo v minulém desetiletí enormní růst. Nyní je ta správná doba, kdy začít těžit z našich zkušeností a zdrojů tím, že je použijeme pro uspokojení potřeb IAM.“
V krátkodobém výhledu je hlavním cílem firmy pro několik následujících měsíců představit NSK jako zavedenou značku na trhu s náhradními díly pro automobily. Navíc chce společnost v následujících třech až pěti letech změnit svou roli na trhu a vybudovat si dlouhodobé partnery ve všech zemích, za něž NSK Europe odpovídá, od Vladivostoku na Dálném východě až po Reykjavík na Islandu a Jihoafrickou republiku. Aby napomohla tomuto procesu, spustila společnost speciální webové stránky (www.nsk-autoaftermarket.com) pro IAM, aby trh lépe informovala o svých produktových řadách a službách.
Pro další informace klikněte ZDE.
Komentáře