SKF: Je čas na změnu!

4. dubna 2013, 19:45

Obchodní strategií SKF vždy bylo vystupovat na trhu pod jednou značkou a tak s tímto sloganem vstupuje i na trh s prvky pohonu kol. “Asi před pěti lety se SKF rozhodlo koupit italskou společnost GLO sídlící v Poggio Rusco a začalo distribuovat homokinetické klouby pod dvojí značkou – SKF a GLO,” říká Ralf Feix, ředitel pro automobilové náhradní díly SKF v Evropě.

Integrační manažer Daniele Trossi dodává: “Bylo to náročných pět let, během kterých se dvě společnosti museli spojit tak, aby nabídli to nejlepší v oblasti produktů, služeb, technických znalostí a logistice.“ Pět let, během kterých museli zaměstnanci GLO a SKF spojit svoje znalosti z různých oborů, od inženýrství přes vývoj produktů po výrobu a samozřejmě i to nejdůležitější pro naše zákazníky, logistiku. „Tato akvizice tvoří z obou společností perfektní pár, dokonalou technologickou svatbu mezi kloubem a kolovým ložiskem, kde se technické znalosti jednoho spojily s odborností druhého v celkem krátkém časovém období,“ pokračuje Ralf Feix.

Ale nyní o změnách, které to přinese. Od ledna 2013 jsou díly vyráběné v továrně Poggio Rusco baleny a distribuovány v nezaměnitelných modrých krabicích SKF se všemi výhodami v dodávkovém řetězci. Jednotlivé výhody vysvětluje Silvano Berardo, marketingový manažer SKF:

1. Možnost využít logistickou základnu SKF, která vždy byla pýchou naší společnosti, a umožnit tak našim zákazníkům získávat sady SKF v jediné kompletní dodávce přesně podle jejich potřeb.
2. Mnohem širší nabídka produktů v porovnání s tím, co je nyní v samotné nabídce GLO, čímž zajišťujeme jednu z nejširších nabídek dílů pro pohon kol v TecDocu.
3. Možnost objednávat přímo přes TecCom, tedy technologickou platformu, kterou běžně používá SKF a další prémiové značky.
4.  Přístup ke všem dílům pohonu kol, tedy i k manžetám kloubů a poloosám v OE kvalitě. 
5. Řadu nářadí pro snadnou montáž univerzálních manžet a utahování svorek (univerzální sada pro osobní vozy se dodává v balení po 12ti kusech – VKJP 01000, nebo po jednom v sadě VKJP 01001, případně po jednom kuse v sadě VKJP 01003 pro nákladní vozy).
6. Pravděpodobně největším přínosem pro mechaniky je: SKF krabice, a zejména u produktů na vozy Audi fakt, že tyto produkty obsahují i velmi důležitý šroub, díky kterému je celá oprava provedena kompletně a profesionálně. Vysoce kvalitní produkty podpořené značkou SKF jsou nyní přímo součástí naší celkové nabídky spolu s kolovými ložisky, sadami rozvodů, vodními pumpami, řemeny, volnoběžnými řemenicemi a samozřejmě i manžetami a poloosami.

Silvano Berardo dodává: „SKF neznamená jen prémiový produkt. Každý den se snažíme dále rozšiřovat naše služby, které zahrnují i podporu mechaniků formou Pole Position bulletinů – velmi detailních technických informací pro nezávislé servisy. Dalším podobným krokem jsou montážní videa dostupné na YouTube. Na nich jsou zobrazeny například postupy při výměně kloubů u asijských vozů, které jsou obzvlášť náročné.“

„Přijetí značky SKF znamená i možnost spolehnout se na plnou nabídku produktů a služeb včetně neustálého vývoje a výzkumu. Bez těchto prvků by SKF nenabízelo takové prémiové služby, jaké se od globálního dodavatele očekávají,“ pokračuje Silvano Berardo. Dalším důležitým prvkem pro distributory a jejich zákazníky jsou katalogy. Ty vyrábíme v různých formách – od papírové verze po stahovatelnou aplikaci. Všechny informace jsou také v populárním systému TecDoc, který je pravidelně čtvrtletně aktualizován.

Mluvili jsme o nové obchodní strategii, ale také nesmíme zapomenout na fakt, že je zcela normální vyměnit kloub spolu s ložiskem první generace, která jsou široce používaná např. na vozech Audi, Fiat 500, VW Golf 5, Peugeot 307 a Mercedes Vito. Naší radou mechanikům je vždy zkontrolovat stav homokinetického kloubu při každé výměně kolového ložiska. Pokud je manžeta kloubu poškozená, je nutné ji vyměnit a vlastní kloub pod manžetou je velmi pravděpodobně také poškozený a potřebuje vyměnit.

Brzy také uvedeme na trh novou řadu manžet řízení s 200 položkami. Na trhu jsme posbírali celou řadu informací a výsledkem je změna ve způsobu balení. Nové krabičky budou skladovány a otevírány vodorovně, aby byl vlastní produkt ve správné poloze. Tento způsob balení bude brzy zaveden v celé řadě homokinetických kloubů.

 

skf, glo

Související články

Tom Johnstone získal cenu „Vedoucí pracovník roku 2013“
Tom Johnstone získal cenu „Vedoucí pracovník roku 2013“

Prezident a výkonný ředitel SKF Tom Johnstone byl včera večer ve Švédsku vyhlášen nositelem ceny „Vedoucí pracovník roku 2013“. „Jsem velmi hrdý a udělením této prestižní ceny jsem velice poctěn osobně, ale je to také pocta pro všechny zaměstnance SKF na celém světě. Pro mě znamená tato cena jasné uznání fantastické cesty, kterou jsme společně […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Ještě nikdo tento článek nekomentoval. Buďte první!