Sogefi – Nové patentované odlehčené pružiny budou představeny ve vozech Audi koncem letošního roku

, 21. července 2014, 11:07

Sogefi patentovalo technologii pro výrobu pružin pérování vyvinutou společně s Audi a představí ji na automobilovém trhu koncem roku. Audi bude prvním světovým výrobcem vozů využívajícím tuto technologii v sériové výrobě.

Sogefi patentovalo nový typ pružiny pérování ze zesíleného polymeru ( GFRP ) jejichž váha je o 40 až 70% nižší než u standardních ocelových pružin. Nový typ pružiny je možné montovat na osobní a lehké užitkové vozy bez potřeby změny systému zavěšení a zároveň umožňující snížení váhy vozu o 4-6 kg v závislosti na typu vozidla (to souvisí s designem pružiny pérování a typu vozidla). Výsledkem je přesnější řízení a nižší spotřeba s následným snížením emisí CO2, zvýšení jízdního komfortu díky snížení hlučnosti vibrací a celková ochrana pružiny proti korozi.

Tato inovace zároveň zaručuje významné snížení emisí CO2 během výrobního procesu a také je významně nižší spotřeba energie než u výroby tradičních ocelových pružin.

Představení patentu GFRP posiluje pozici Sogefi jako inovativního prémiového výrobce do OEM.

Spolupráce s Audi odráží zvyšující se význam Sogefi na automobilovém trhu, speciálně pro německé výrobce vozů. Mnoho z TOP prodávaných vozů obsahuje výrobky Sogefi, např. BMW 1 a 3, VW Polo a Tiguan, Opel Astra a Corsa.

To vše potvrzuje Sogefi jako důležitého partnera výrobců vozů díky své schopnosti vytvářet inovativní řešení.

Tisková zpráva Sogefi

Související články

Sogefi – vedoucí globální firma v oblasti filtrace
Sogefi – vedoucí globální firma v oblasti filtrace

Jak jsme Vás již informovali ve dnech 21 a 22. května jsme měli možnost osobně se seznámit s výrobním závodem firmy Sogefi v Lublani a jejími produkty. Sogefi patří mezi přední výrobce automobilových filtrů, do jejíž nabídky patří olejové, palivové, vzduchové a kabinové filtry včetně kompletní modulů. Filtry firmy Sogefi nalezneme jak v prvovýbavě  (GM, […]

Nové balení filtrů Sogefi
Nové balení filtrů Sogefi

Firma Sogefi představila optimalizovaný obalový systém filtrů, který usnadňuje logistiku a byl také navržen vzhledem k ochraně životního prostředí. V první fázi budou do nových obalů baleny kabinové filtry. Hlavním cílem projektu bylo vytvořit produkt, který bude šetrný k životnímu prostředí a zlepší logistiku všech zúčastněných stran. Inovativní balení Sogefi je vyrobeno z plně průhledného […]

V těchto vozech můžete najít díly Sogefi
V těchto vozech můžete najít díly Sogefi

Díly Sogefi jsou v současné době montovány do v osmi z deseti nejprodávanějších vozů. Firma také nedávno podepsala smlouvu na díly pro novou generaci vozu Volkswagen Polo. Podle ratingu nejpopulárnějších automobilů společnosti IHS je Sogefi velmi respektovaným dodavatel pro evropský automobilový průmysl, o čemž svědčí montáž široké škály dílů v osmi z deseti nejprodávanějších vozů […]

Komentáře

Komentář musí být delší než 5 znaků!

Potvrďte prosím předpisy!

Anonym, 21. července 2014, 11:27 0 0

A až nám ty polymery zešílí dočista, budeme si je mazat i na chleba, tedy na polymer. A oceláři nebudou mít co žrát... Ale vážně, každá mince má dvě strany. Jaké to má nevýhody? Jako každá věc to musí mít i negativa. Cena, životnost, skutečný dopad výroby na životní prostředí? Autoopravna Pecha, Libouchec.

Odpověď

Anonym, 22. července 2014, 0:34 0 0

Osobně si myslím, že POLYMER, jakožto umělá hmota, nevydrží dlouhodobě takovou zátěž na rázy apod., jako ušlechtilá ocel. A už vůbec nechápu, proč se vymýšlí vymyšlené?! Dle mého skromného názoru udělali"Eko-soudruzi z EU, někde chybu :-( ". Rostislav Bystroň - jednatel společnosti RB AUTOBATERIE s.r.o.

Odpověď