Společnost Sogefi Group, tradiční lídr v oblasti inovací v rámci nezávislého trhu s náhradními díly, rozšířila svůj sortiment kabinových filtrů pro rok 2015. Dále také výrazně zlepšila způsob značení dílů a vytvořila nový manuál s kompletním návodem k montáži.
Sektor kabinových filtrů vykazuje v posledních letech, jako jediný segment na evropském trhu náhradních filtračních prvků, roční tempo růstu nad 10%. Tento trend bude s největší pravděpodobností pokračovat i v nadcházejícím období, což s sebou přináší značný ziskový potenciál.
Kabinové filtry jsou dnes standardem u 97 z každých 100 nových vozů prodaných v Evropě, ať už jsou nebo nejsou vybaveny klimatizací. Vozy s kabinovými filtry představují více než 85% z celkového evropského vozového parku.
Andrea Taschini, generální ředitel oddělení prodeje náhradních dílu společnosti Sogefi, říká: "Růstový potenciál segmentu kabinových filtrů je velmi rozsáhlý a je v přímém souladu s růstem povědomí veřejnosti o důležitosti pravidelné výměny filtru pro snížení znečištění životního prostředí."
V návaznosti na tento růstový potenciál již Sogefi zahájila prodej kabinových filtrů pro mnoho nových modelů, včetně Citroënu C4 Cactus, Mercedesu třídy C a všech 4 nových řad BMW. Od loňského roku na rozsáhlý seznam Sogefi aftermarket produktů přibyly kabinové filtry pro mnoho nebo všechny verze následujících vozů: BMW Z4; Ford Tourneo a Transit; Fiat 500L; Mercedes Benz C, GL, ML a SL; Mini One III Cooper III; Nissan Qashqai; Peugeot 306 and 308; a Renault Clio IV.
Sogefi zdokonaluje také systém balení a značení dílů. V loňském roce zavedla transparentní obaly, které by měly pomoci při identifikaci dílů, a také nové recyklovatelné štítky. V letošním roce ještě vylepšila značení dílů tak, aby byly poskytovány jasnější informace o značkách a modelech vozidel, pro něž je daný díl vhodný.
Výměna kabinového filtru je pro každého servisního mechanika rychlý a snadný úkol a měla by být součástí každoroční servisní prohlídky. Veškeré pokyny pro správnou montáž náhradních filtrů jsou k dispozici na internetových stránkách jednotlivých značek společnosti Sogefi (CoopersFiaam, Fram® a Purflux) nebo přes QR kód na typovém štítku zboží. Prostřednictvím těchto tří značek nabízí Sogefi na trhu s autopříslušenstvím dva typy filtrů, které úzce odpovídají specifikacím OE. Pylové filtry vyloučí všechny částice větší než 40 mikronů, včetně bakterií, pylu a výfukových plynů, zatímco filtry s aktivním uhlím vyloučí vedle částic i zápach.
Jakožto přední designer a výrobce vysoce výkonných filtrů – jak pro OE tak aftermarket – je Sogefi ideálním partnerem pro každého, kdo hledá příležitost k růstu na tomto trhu. S nabídkou téměř 310 vzduchových filtrů určených pro interiér (z toho 32 zavedených jen v loňském roce), pokrývá společnost Sogefi evropský vozový park z úctyhodných 95%.
Komentáře