Prostřednictvím tohoto mailingu Vás bude SKF v pravidelné měsíční komunikaci informovat o novinkách a dalších zajímavostech týkajících se automobilových náhradních dílů SKF. Cílem je přinášet Vám aktuální a relevantní informace, díky kterým můžete zlepšovat svoje znalosti a konkurenceschopnost. Nyní Vám přinášime některé zajímavé informace o našich produktech.
Kolová ložiska VKBA 3644 a VKBA 6558
Tyto ložiska jsou pro vozy VAG a odpovídají OE číslům 1T0 598 611 a 1T0 598 611 B, respektive 1T0 598 611 A. Ložiska v sadách SKF se od běžných aftermarketových výrobků trochu liší svojí přírubou a impulsním kroužkem ABS.
Ložiska jsou osazena těsněním s nízkým třením, která prodlužují životnost ložiska. Ložiska zcela splňují veškeré OE specifikace.
Poloosa VKJC 8150
Tato poloosa je pro vozy Dacia Logan I a Sandero (OE č. 8200941856).
Jak vidíte na obrázcích níže, tvar homokinetického kloubu (strana kola) je předělaný. Veškeré oba typy jsou vzájemně zaměnitelné a splňují veškeré OE specifikace.
Poloosy VKJC 3303 a VKJC 3305
Tyto poloosy pro vozy Mercedes třídy A a B (OE č. 1693701272 a 1693706372). Homokinetický kloub na těchto poloosách má upravený design. Veškeré oba typy jsou vzájemně zaměnitelné a splňují veškeré OE specifikace.
VKBA 3648 a držák čidla ABS
Tato sada pro vozy Renault Megane II, Trafic II, Espace IV, Velsatis, Nissan Primasta a Opel Vivaro je v příslušenství doplněna o držák čidla ABS.
Při montáži musíte dbát na to, aby byl držák čidla ABS nasazený přesně na střed a to ještě před nalisováním ložiska do těhlice. Pokud není tento postup dodržen, držák odírá těsnění ložiska a může dojít k samotné deformaci držáku. Obojí potom vede ke snížení životnosti ložiska a jeho předčasnému selhání.
Komentáře